חדשות היום

16/03/10 בינת תקשורת מחשבים התקינה רשת טלפוניית IP גלובלית בבניין אורמת שביבנה ובסניפים בארה”ב

הפרויקט מוערך בכמיליון שקל. חברת בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, השלימה התקנת רשת טלפוניית IP גלובלית בבניין חברת אורמת (ניו יורק: ORA) שביבנה ובמספר סניפים של החברה בארה”ב. היקף הפרויקט מוערך בכמיליון שקל.

פרויקט שדרוג הרשת כלל החלפת המרכזייה הקיימת של תדיראן במרכזיית IP של נורטל מסוג CS1000, הכוללת אופציית הרחבה לאלפי שלוחות באתר ובאתרים הנוספים בארה”ב. מטרת הפרויקט היתה להביא לצמצום עלויות התקשורת בין אתרי החברה בעולם, וייעול עבודת המשתמשים על ידי החלפת רשת טלפוניה לא-אחידה ברשת אחידה, על פי כללי מדיניות שנקבעו בישראל.

הרשת החדשה משלבת בין כל התקני התקשורת של המשתמשים, כולל טלפון IP שולחני, מצלמת וידאו אישית, טלפון נייד, מחשב אישי ומערכות DATA ארגוניות, ליצירת סביבת תקשורת בעלת מאפיין פרסונליזציה מרכזי.

חברת בינתל-בינת סמך, מקבוצת רד-בינת, ביצעה את התקנת הרשת, אשר תומכת בפעילותם היומיומית של כל עובדי אורמת בעולם על גבי טלפוני IP וטלפונים אנלוגיים, כולל איחוד הודעות ואפליקציות תקשורת אחודה כגוןSoft Phone, Presence, IM  ו-Video. בינת תקשורת ובינתל יספקו את השירות באתרים בשנים הבאות.

מאיר מושקה, מנהל מערכות המידע, אורמת: “רשת טלפונית ה-IP שהותקנה באתרי חברת אורמת בישראל ובארה”ב, היא חלק מתוכנית סטנדרטיזציה של ציוד שהחלטנו לבצע, כדי לפשט את התמיכה והשרות לכל אתרי החברה. רשת הטלפוניה האחודה, הביאה לצמצום עלויות ולייעול תקשורת הטלפוניה בין אתרי החברה. כמו כן, קל יותר למחלקת מערכות המידע של החברה לתחזק את ציוד הטלפוניה מרחוק”.

רונן רוזנשטיין, מנהל תחום תקשורת אחודה, בינת תקשורת מחשבים: “רשת הטלפוניה האחודה שהותקנה, תאפשר לאורמת לייעל הן את התקשורת התוך-ארגונית והן את השירות ללקוחות. זאת, באמצעות גישה אל שירותי התקשורת מכל מכשיר, מקום וזמן ברמה הגבוהה ביותר הקיימת היום, ותוך יצירת חסכון משמעותי בעלויות התקשורת של הארגון”.

תגובות סגורות