חדשות היום

16/03/10 EMC ו- FatWire משתפות פעולה: יציעו פתרונות לניהול מותג וחווית גלישה ברשת

השותפות האסטרטגית של שתי החברות תכלול השקעת הון עצמי,מערך הפצה משותף ופיתוח משותף הממוקד בשיווק מקוון

EMC, המובילה העולמית בתחום פתרונות תשתיות המידע, ו- FatWire® Software, ספקית מובילה של פתרונות WEM (ניהול חוויית גלישה ברשת), הכריזו על שיתוף פעולה, אשר במסגרתו יציעו פתרונות לניהול מותג וחווית גלישה ברשת, כדי לסייע ללקוחות ביצירת חוויות מקוונות אטרקטיביות ובהשגת עקביות מותג.

השותפות האסטרטגית בין EMC לבין FatWire כוללת הסכם הפצה הדדי, שיתוף בפיתוח חדשנות עבור פעילויות של מכירות, שיווק ושירותים, ובנוסף גם השקעת מיעוט של EMC  

ב-FatWire.  EMC תשווק את מערך מוצרי ה-WEM המקיף של FatWire כפתרון ה-WEM שלה, ואילו FatWire תשווק את תוכנות ניהול הנכסים הדיגיטליים של EMC, לרבות

ה- EMC Documentum® Media WorkSpace וה- EMC Documentum Content  Transformation Services כהיצע ניהול הנכסים הדיגיטליים שלה. בנוסף התחייבו שתי החברות לפיתוח משותף של מוצרים שיעזרו להרחיב את האינטגרציות הקיימות בין דוקומנטום לבין FatWire ולקדם את החדשנות של פתרונות המיועדים לארגונים העוסקים בשיווק.

“הברית בין EMC לבין FatWire עוזרת לשלב את נקודות החוזק של יצרנית מובילה של ניהול תכנים עם אלו של חברה חדשנית בתחום של ניהול חוויית הגלישה ברשת”, מסבירה מליסה וובסטר, סגנית נשיאת תחום טכנולוגיות מדיה דיגיטלית ותכנים בחברת המחקר IDC.

לדברי וובסטר, “בשנים האחרונות הפכה הרשת לערוץ הגלובלי העיקרי למטרות שיווק, תקשורת וביצוע עסקאות. הרשת מספקת לארגונים את הגישה היעילה והזולה ביותר ללקוחות ומאפשרת בידול מותג והגדלת רווחים. כדי להצליח בעולם המקוון היום, זקוקים הארגונים לפתרון ניהול חוויית רשת המאפשר להם לבנות ולספק נוכחות ממוקדת, עשירה, אינטראקטיבית ומשכנעת ברשת. פתרון כזה יאפשר לחברות לעמוד ביעדים שלהן בתחום המכירות, נאמנות הלקוחות ומיטוב ביצועי השיווק”.   

תגובות סגורות