חדשות היום

23/03/10 פראנס טלקום בוחרת במוצר ה-COMPASS של אורקה אינטראקטיב לקבלת המלצות ואיתור תכנים על גבי הטלויזיה, המחשב והסלולר

פראנס טלקום, הספקית המובילה באירופה של שירותי IPTV, תחת המותגORANGE, בחרה באורקה אינטראקטיב לספק את הפלטפורמה שתאפשר  קבלת המלצות על תכנים ואיתור מתקדם של תכנים טלויזיונים על גבי הטלויזיה, המחשב והסלולר. מוצר ה-COMPASS נועד ליישם פתרון איתור תוכן והמלצות על תוכן, בריבוי מסכים, על גבי כל שירותי ORANGE הקשורים לטלוויזיה.

מוצר ה-COMPASS של אורקה כולל מגוון של מנועי המלצה המיועדים לתת המלצות אישיות אופטימליות למשתמשי טלוויזיה, מחשב אישי וטלפונים ניידים. באמצעות COMPASS יוכלו מנויי  ORANGE לגלות ביתר קלות את התוכן הרלוונטי עבורם, אשר ישפר את שביעות הרצון של הלקוח ויניב שיעורי המרה גבוהים יותר. מאחר ו- ORANGE מציעה מגוון שירותי תוכן, היכולת לסייע באופן פעיל ללקוחותיה בהחלטות הרכישה שלהם, הופכת להיות גורם חיוני בהגברת ה-ARPU. מוצר ה-COMPASS כבר משולב מראש עם תכנת הביניים IPTV  של אורקה,  RiGHTv, הידועה בכל העולם, כך שפראנס טלקום תהנה משילוב רציף ותפקוד עשיר.

“טכנולוגיות הטלוויזיה המתקדמות של היום בהחלט עברו מהפכה בצורת החשיבה של אנשים לגבי טלוויזיה. הפרוייקט הזה מדגיש עד כמה המפעילים חייבים לתת דגש לרמה האישית כדי להיות תחרותיים”, אמר פרנסואה מורו דה סן מרטין, מנכ”ל VIACCESS ויושב הראש של אורקה אינטראקטיב. “אנחנו מחוייבים לחזק ולהגן על הערך של שירותי תוכן למפעילי טלוויזיה ואנחנו מאושרים שיש לנו הזדמנות להוכיח זאת לפראנס טלקום”.

חגי בראל, מנכ”ל אורקה אינטראקטיב, הוסיף: “COMPASS משנה את המשחק לגבי היכולת של מפעיל להציע תוכן לאלה שמעריכים זאת הכי הרבה ואשר מוכנים לשלם על כך, ללא קשר להקשר או למכשיר שנעשה בו שימוש. זהו שילוב חזק במיוחד של גישה המתמקדת בלקוח כלפי כלים המתמקדים בחווית המשתמש ובמפעיל, המגבירים את חדירת שירותי התוכן ומסייעים למטב את ההכנסה לכל משתמש. העבודה עם פראנס טלקום והמגוון של שירותי התוכן שהם מציעים בוודאי יציב אתגר ואני מחכה בקוצר רוח לראות כיצד כל החדשנות והיצירתיות שלנו עומד במבחן”.

תגובות סגורות