חדשות היום

23/03/10 בקרוב על המדפים בסופר: מסכי וידיאו מיניאטוריים יעבירו מסרים ממוקדים לקונים העומדים מולם

המוח החכם שמאחורי המסכים יתאים את התמונות, הסרטונים והמבצעים שמופיעים עליהם, למוצרים המוצעים על המדף, לקהל הקונים המשתנה, לשעה ביום, למזג האוויר, למבצעי מכירות ולמיקומם של המסכים בחנות או בסופר

YCD מולטימדיה, ספקית פתרונות מדיה דיגיטאלית חכמים, משיקה את הדבר הבא שיעזור לרשתות הקמעונאיות ללכוד את תשומת לבו של הצרכן ולקחת את השיווק ברשתות צעד אחד קדימה: מסכי מדף. מדובר במסכי LCD מוארכים ומוקטנים (במידות 4013X ס”מ או 409X ס”מ), שיוצמדו למדפים וישדרו מידע שיווקי/מכירתי המותאם לשעה ביום, למזג האוויר, למבצעי קידום מכירות וכד’. הפיתרון כבר מיושם במספר מקומות בעולם ו- YCD היא הראשונה שמביאה אותו לישראל. המסכים, המעוררים עניין רב בתעשייה, נמצאים כעת בבחינה במספר חברות קמעונאיות גדולות, כמו גם רשתות סופר, ספקי חלב וחנויות נוחות ברחבי הארץ.

“ייעודו העיקרי של הפתרון הוא בלכידת עין הצרכן ובשיווק מותאם אישית – בדיוק בנקודה בה הלקוח מקבל את החלטת הקניה שלו – מול המדף”, אומר שחר הלפרין, מנהל הפרוייקטים בחברת YCD. “מאחורי המסכים, שאי אפשר יהיה להתעלם מהם בביקור בסופר, יש מוח מאוד חכם הכולל מערכת ניהול בקרה ושליטה לפרסומים המופיעים עליהם, כך שהתמונות, הסרטונים והמבצעים שמופיעים יתאימו מבחינת התוכן השיווקי שלהם למוצרים המוצעים על המדף, לקהל הקונים המשתנה ולמיקומם בחנות או בסופר. כך למשל, אם המסכים ממוקמים באזור המשקאות בתקופות של חופשות ילדים, הם יוכלו להקרין מבצעים ומסרים הכוללים דווקא מיץ ענבים ובשיגרה יקדמו משקאות לכל המשפחה. דינאמיות התכנים והצגתם על המדף בסמוך למוצרים מאפשרת לקמעונאי גמישות, רלוונטיות ובולטות וללקוח נגישות מיידית למוצר המפורסם”, אומר הלפרין.

 

תגובות סגורות