חדשות היום

11/04/10 ג’וניפר נטוורקס הודיעה על הסכם לרכישת חברת Ankeena Networks והטכנולוגיה המתקדמת להעברת תוכן ומדיה באינטרנט בהיקפים גדולים

הרכישה מרחיבה את מגוון פתרונות התוכנה של ג’וניפר ומקדמת את חזון “הרשת החדשה”

ג’וניפר נטוורקס הכריזה כי חתמה על הסכם סופי לרכישת Ankeena Networks, חברה בבעלות פרטית המספקת טכנולוגיה לתשתיות מדיה חדשה. הפתרון של Ankeena מאפשר תעבורה של מדיה מקוונת בהיקפים גדולים וחווית צפייה הדומה לזו של טלוויזיה, בעלויות נמוכות. כחלק מחזון “הרשת החדשה” של ג’וניפר, הטכנולוגיה של Ankeena תשולב בפתרונות ג’וניפר במטרה לענות על הביקוש הגדל למדיה עשירה, תוך ייעול ההיבטים הכלכליים של אספקת תוכן עבור ספקי תקשורת ושירותים. העסקה צפויה להיסגר בסכום של פחות מ- 100 מיליון דולר. הצוות הבכיר של Ankeena הסכים להצטרף לג’וניפר לאחר הרכישה ויתפוס בחברה תפקידי הובלה.

“הרכישה של Ankeena על ידי ג’וניפר משקפת את המחויבות שלנו לשינוי החוויה והכלכלה של הרשתות – במקרה זה על ידי אספקה של חוויה דמוית טלוויזיה למשתמש הנייד או הנייח, תוך שאנו מאפשרים הפחתה משמעותית בעלויות התפעול עבור הספקים”, אמר מנוג’ לילניבאס, סגן נשיא חטיבת Junos Ready בג’וניפר. “השילוב בין הפתרון של Ankeena לתשתיות של מדיה חדשה יחד עם פלטפורמת הרשת עתירת הביצועים של ג’וניפר, ייקח את שיתוף הפעולה בין החברות לרמה הבאה, ויענה על האתגרים העומדים פני ספקי תקשורת ושירותים בנוגע לרוחב פס ועלויות האספקה. אנו מתרגשים לגבי התפקיד שהטכנולוגיה של Ankeena והצוות המוכשר שלהם  עומדים לשחק בעתיד  של ג’וניפר נטוורקס”.

Ankeena הוקמה בשנת 2008 ופועלת מסנטה קלרה בקליפורניה, ארה”ב. פתרון ה- Media Flow Director של החברה מבטיח כי משתמשים זוכים לחוויית צפייה חלקה, ללא קשר לסוג המכשיר ותנאי התקשורת. התמיכה של הפתרון במגוון של טכנולוגיות הזרמת נתונים, מאפשרת למשתמשים ליהנות מצפיה בוידאו ללא buffering או השהיות. זאת בזכות היכולת לזהות את רוחב הפס הזמין ולהתאים את קצב הזרימה. בנוסף, הטכנולוגיה של Ankeena לאופטימיזציה של caching במספר ספקים, מאפשרת לצמצם ביחס של 1 ל- 10  את מספר השרתים הנדרש כדי לספק את אותה כמות מדיה.

דודי אילן, מנכ”ל ג’וניפר ישראל, מציין כי השילוב בין הפתרונות של ג’וניפר לרשתות עתירות ביצועים המבוססות על מערכת ההפעלה JUNOS עם הטכנולוגייה המתקדמת להעברת מדיה של ANKEENA תאפשר לספק ללקוחותינו ספקי השרותים פתרונות המאיצים את החדשנות בהעברת כל סוגי התוכן בזמן אמיתי.

תגובות סגורות