11/05/10 שינויים בצמרת פוליקום בוב האגרטי עוזב את תפקיד המנכ”ל

אנדרו מילר מנכ”ל טנדברג לשעבר התמנה לנשיא ומנכ”ל פוליקום

לאחרונה פוליקום חתמה על הסכם כלל-עולמי עם HP שתשווק את פתרונות החברה

פוליקום, החברה המובילה בעולם בפתרונות תקשורת מבוססי נוכחות מרחוק, וידאו וקול, הכריזה היום כי מועצת המנהלים של החברה מינתה את אנדרו מילר לנשיא ומנכ”ל. המינוי נכנס לתוקפו היום. 

מר מילר מחליף את בוב האגרטי, שיפרוש מתפקידיו כמנכ”ל, נשיא ויו”ר ויתפטר ממועצת המנהלים. כדי לאפשר מעבר חלק, יכהן האגרטי כיועץ למר מילר ולמועצת המנהלים. בד בבד עם החלפת המנכ”ל, ייכנס דייויד דה-וולט, דירקטור עצמאי בכיר ב-Polycom, לתפקיד יו”ר מועצת המנהלים. בכוונת מועצת המנהלים למנות את מר מילר למועצת המנהלים מייד לאחר כינוס בעלי המניות השנתי של החברה.

מילר, שהצטרף לשורות פוליקום בשנת 2009 בתפקיד סגן הנשיא האחראי למערך Global Field Operations, הוביל מאז בהצלחה את היוזמות האסטרטגיות של החברה לחולל מהפך במערך פיתוח המוצרים של פוליקום, לכונן בריתות אסטרטגיות מרכזיות ובריתות עם ספקי שירותים ולהשיק את Polycom Open Collaboration Network. לאחרונה פוליקום חתמה על הסכם כלל-עולמי עם HP שתשווק את פתרונות החברה.

“אנדי מילר חולל תמורות בכך שהוביל את המעבר של פוליקום למודל ביצוע המופנה יותר כלפי הלקוח, דבר שכבר הביא לצמיחה משמעותית בחברה,” אמר דייויד דה-וולט, יו”ר מועצת המנהלים של Polycom.“ רשימת ההישגים של אנדי בתעשייה, יכולת המנהיגות המוכחת שלו וכישרונו בטיפול בלקוחות – כל אלה הופכים אותו למנכ”ל האידיאלי, שיוכל להוביל את פוליקום לשלב הבא. ברצוני להודות גם לבוב האגרטי על תנופת הצמיחה שהביא ל-Polycom -מ-37 מיליון ל-1.1 מיליארד דולר – בתקופת כהונתו בת 13 השנים ועל כך שגייס את אנדי לחברה ואפשר בכך תהליך חלק של החלפת מנהיגות.”

“כחברה העצמאית המובילה במרחב שיתוף הפעולה המאוחד הגדל במהירות, אני סבור שפוליקום ניצבת בעמדה ייחודית שתאפשר לה לנצל היטב את ההזדמנות המשמעותית הזו בשוק,” אמר  מילר. “ל פוליקום יש עובדים נפלאים ומוכשרים בכל דרגי הארגון, מאגר לקוחות מדהים ומערך חזק של שותפויות אסטרטגיות ושותפות ערוצים.  באותה מידה של מסירות, אינטנסיביות ויעילות שכבר הצליחו לחולל תוצאות הרבה יותר טובות מהצפוי, אני מצפה בשמחה להוביל את פוליקום לקשרים הדוקים עוד יותר עם הלקוחות ולמודל רווחיות משופר.ברצוני להודות לבוב על שנות המנהיגות הרבות והמצוינות שלו.”

למר מילר רשימת הישגים המשתרעת על פני 28 שנים בתעשיית הווידאו והעבודה ברשת.  ב-11 שנותיו ב-Cisco, החזיק במספר תפקידי הנהלה בכירים בתחומים כמו מכירות, שיווק ושירותים. כמנכ”ל Tandberg, ספק מוביל נוסף של פתרונות וידאו, הוביל את החברה לאורך תקופה של גידול משמעותי בהכנסה וברווחים.  לפני שהצטרף ל-Polycom, כיהן כנשיא עולמי של IPC Information Systems, ספק מוביל של טכנולוגיית סחר וקישוריות ברשתות. למילר תואר ראשון במינהל עסקים מאוניברסיטת דרום קרוליינה. הוא מכהן במועצת המנהלים של BroadSoft, כיהן בעבר כיו”ר תוכנית ההשכלה למנהלים בכירים של סטנפורד והיה בעבר עמית ב-Aspen Institute.

תגובות סגורות