BAYA Technologies זכתה במכרז של חברת Bovie Medical המוערך בכ-8 מיליון דולר

חברת BAYA Technologies זכתה, זו השנה הרביעית ברציפות, במכרז של חברת Bovie Medical, האמריקאית. על פי החוזה שנחתם בין החברות חברת Baya תספק שירותי שרשרת אספקה (Full turn key) לחברת Bovie, בשלוש שנים הקרובות. היקף הפעילות נאמד בכ-8 מיליון דולר.
שיתוף הפעולה בין החברות נמשך, כאמור, כבר ארבע שנים ובמסגרתו מספקת חברת Baya מעגלים אלקטרונים מורכבים, עבור שלל מוצרי חברת Bovie. המעגלים מורכבים בארץ ונשלחים לאתריה השונים של חברת BOVIE בעולם. כחלק מהרחברת הפעילות המשותפת, עוברת בימים אלה, חברת Baya הסמכה של חברת Medtronic העולמית.
חברת Bovie Medical הינה חברה אמריקאית, ציבורית, בעלת מספר אתרים בעולם, הנסחרת בנסדק NYSE-AMEX Symbol: BVX.  החברה מפתחת ומספקת גנרטורים אלקטרו כירורגיים המשמשים כסכיני ניתוח אלקטרוניים. היקף המכירות של החברה נאמד בכ-30 מיליון דולר. חלק ממוצרי החברה מיועדים עבור חברת Medtronic העולמית.
משה ציטרינוביץ, מנכ”ל חברת Bovie Medical: “אנו רואים בשיתוף הפעולה עם חברת Baya נדבך נוסף בחיזוק האסטרטגיה של חברת BOVIE להתמקד בתחומי התמחותינו. בכוונתנו להרחיב את שיתוף הפעולה ולהפוך אתBaya  לגוף הלוגיסטיקה של החברה”
אבי ביגון מנכ”ל משותף בחברת BAYA Technologies: “אני מברך את חברת Bovie על הבחירה. אנו רואים בצעד זה הבעת אמון של חברות אמריקאיות ביכולות התפעוליות של ההי-טק הישראלי, המאפשר ניהול שרשרת אספקה באיכות גבוהה ובמחירים תחרותיים מול השוק האירופאי והאמריקאי”.
חברת BAYA Technologies הינה חברה בבעלות פרטית אשר נוסדה לפני כ-6 שנים ע”י אבי ביגון ויורם חלילי ומונה כיום כ-30 עובדים. BAYA מתמחה בשני מישורי פעילות עיקריים:  האחד, הפצה ושיווק של רכיבי אלקטרוניקה בארץ ובעולם. השני, מתן פתרונות שרשרת אספקה כוללים (Turn-Key). פעילות זו של החברה צוברת תאוצה בשנתיים האחרונות ומהווה כיום כ70% מהיקף המכירות של החברה. בין לקוחות החברה נמנות החברות המובילות בישראל ובעולם בתחום האזרחי, הרפואי והצבאי.
החברה גדלה בקצב של עשרות אחוזים בשנה, כאשר רק בשנה האחרונה הראתה גידול בהיקף המכירות של כ – 30% עם הצטרפותם של מספר לקוחות משמעותיים בעלי היקף פעילות רחב וזאת למרות הקיטון המשמעותי בשוק המקומי והעולמי בשנה זו.

תגובות סגורות