חדשות היום

MobileMax חושפת הסכם עם ענקית התקשורת Verizon

ענקית התקשורת ורייזון השיקה היום שרות תקשורת אחודה המבוסס על מוצרי התוכנה של מובייל מקס. שיתוף הפעולה החל בחודש אוגוסט 2009, במספר הזמנות עבודה בשווי כולל של כ- 2.3 מיליון שקל.

חברת מובייל מקס טכנולוגיות (MobileMax), המפתחת פתרון של “תקשורת אחודה” (Fixed Mobile Convergence) לטלפונים סלולאריים, המאפשרת שימוש קל ונוח בפתרונות שונים של חיסכון וייעול השימוש ושירותים מתקדמים, חושפת היום כי חתמה על הסכם עם ענקית התקשורת ורייזון (VERIZON), במסגרתו השיקה היום ורייזון שרות תקשורת אחודה המבוסס על מוצרי התוכנה של מובייל מקס. השרות מושק בתחילה במספר מדינות באירופה ובהמשך בארה”ב ובמדינות נוספות.
שיתוף הפעולה עם ענקית התקשורת החל בחודש אוגוסט 2009, במספר הזמנות עבודה בשווי כולל של כ- 2.3 מיליון שקל, במסגרתם מובייל מקס התאימה את שירותי מוצרי התוכנה של החברה למערכות רשת התקשורת של ורייזון ומכרה מוצרי תוכנה למערכות רשת התקשורת של ורייזון. הצלחת שיתוף הפעולה בין החברות וכן שירותי האינטגרציה האיכותיים שסיפקה מובייל מקס הביאו להשקת שרות תקשורת אחודה המבוסס על מוצרי התוכנה של מובייל מקס.
רענן כהן, מנכ”ל מובייל מקס, אמר היום: “שיתוף הפעולה עם ורייזון, הנמנית בין חברות התקשורת הגדולות והמובילות בעולם. מהווה ציון דרך משמעותי לחברת מובייל מקס ועשוי לסלול את הדרך להשקת שירותים נוספים של הלקוח, המבוססים על מוצרי מובייל מקס והטכנולוגיה שלה ולרכישת מוצרי התוכנה של החברה. כמו כן השקת שרות תקשורת אחודה ע”י ורייזון , המבוסס על מוצרינו חושפת את אותנו למיליוני לקוחותיה העסקיים של ורייזון ומהווה פוטנציאל אדיר להרחבת החברה ולהגדלת המכירות בשנים הקרובות.”

תגובות סגורות