חדשות היום

טקסס אינסטרומנטס מכריזה על מקמ”שי USB 3.0 הראשונים בתעשייה המהירים פי 10 מהתקני USB 2.0

טקסס אינסטרומנטס הכריזה על מקמ”ש SuperSpeed USB (USB 3.0) הראשון בתעשייה, בעל יכולת להעברת נתונים במהירות הגבוהה פי עשר, בהשוואה להתקני USB High–Speed (USB 2.0). עם רגישות מקלט שהיא פחות מ–50 מילי–וולט הפרשית, הטובה פי שניים מהנדרש במפרט USB 3.0, ממשקי PIPE3 ו–ULPI של TUSB1310 מאפשרים יצירת פונקציונליות USB 3.0 בשימוש עם הליבות הספרתיות.
מקמ”ש השכבה הפיסית של USB 3.0 הפועל ב–5 ג’יגה–סיביות בשנייה, מופעל מגביש יחיד או מאות שעון חיצוני עם תדירויות שניתנות לבחירה מבין 20, 25, 30 ו–49 מגה–הרץ. תכונות אלו מאפשרות ל–TUSB1310 לספק פתרון USB 3.0 כדאי מבחינת עלות, עם רכיבים חיצוניים ספורים ועלות מימוש מזערית. הרכיב TUSB1310 תומך ביישומים רבים ובהם גם מצלמות אבטחה, יחידות מולטימדיה ניידות, טלפונים חכמים, מצלמות ספרתיות, נגני מדיה ניידים, התקני ניווט אישיים, התקני עיגון לאודיו, טלפוני IP לוידיאו, טלפוני IP אלחוטיים ומכשירי רדיו בהגדרת תוכנה.
טקסס אינסטרומנטס מציעה את תיק המוצרים הרחב ביותר בתעשייה הכולל התקני SuperSpeed USB, לרבות מקמ”שים, התקנים היקפיים, רכזות מחשבים מארחים, מתגי הספק והתקני הגנה מפני פריקה אלקטרו–סטטית.  ממשקי שכבת החיבור בתקן תעשייתי מאפשרים אינטגרציה קלה של המערכת במגוון רחב של ליבות ספרתיות.

תגובות סגורות