חדשות היום

מנועים תעשייתים RE65, RE50 מנועים חזקים לתנאי סביבה קשים

כתשובה לעליה בדרישת השוק למערכות הנעה עם אטימות ברמה של IP54, מקסון מרחיבים את סל המוצרים התעשייתים הקיים למשל RE40, EC45, ומוסיפים RE65,RE50. מקסון גם משיקה מעצור חדש AB44 שמתאים למנועים אלה.
מועים חזקים אלה בעלי הספק של 200w  ו- 250w,זמינים במיידית בגרסה התעשייתית. ננקטו מספר צעדים לתכנן את הגנת המנועים מפני לכלוך ואבק, והתזות של מים.
לפיכך המנוע מוגן  בצד של מערכת הקומוטציה במכסה אלומיניום אטום, יציאת הצמות מהמנוע אטומות עם אביזרי PG, והציר מאובטח עם סוג של אטם רדיאלי על מנת להבטיח אטימות ברמה של IP54 גם בצד של הפלנג’.
כמו כל שאר מוצרי מקסון, גם מנועים תעשייתים אלה יכולים להיות חלק ממכלול שלם, וניתן לחבר אליהם אביזרים כמו תמסורות,אנקודרים, ובלמים.
ייחודה הבולט של סדרת המעצורים החדשה AB44 עם המגנט הקבוע, זה טווח הטמפרטורות הגבוה -40°c…+100°c והמומנט
הגבוה 2.5Nm.
הדיסקה של הבלם מאובטחת לציר המנוע, מה שנותן יתרון משמעותי לאפליקציות בהם דיוק המיקום חשוב.
שני מנועים תעשייתים אלה מגיעים כסטנדרט במספר ליפופים שונים.המומנט הנומינלי שהם יכולים להוציא הוא עד 0.9Nm,מהירות נומינלית של 5500 סל”ד, ומעל  90% נצילות.
כל הגרסאות התעשייתיות מגיעות עם כבל מסוכך באורך של 1.5מ’.
מתח נומינלי נמוך,הספק גבוה,אפשרויות גמישות ורבות לשלב מנועים אלה כמכלולי הנעה שלמים,אטימות של IP54, גורמים למנועים חזקים אלה להיות האפשרות האידאלית לשימוש בכל אפליקציה או מיכשור תעשייתי כגון מכונות חלוקה אוטומטיות,מכונות אריזה וגם אפליקציות אשר מופעלות ע”י מצבר כמו כלי רכב אלקטרונים, מתקני הסעים לוגיסטיקה וכו’
לפרטים נוספים:
אלקטרונדארט
דודו כהן
david@e-dart.co.il

תגובות סגורות