14/07/10 דאסו סיסטמס משיקה קהילת DraftSight מקוונת – DraftSight מספקת שירותים שיתופיים ויכולת ללא תקדים ליצירה, עריכה, שיתוף וניהול של קבצי DWG

דאסו סיסטמס, המובילה העולמית בפתרונות 3D (תלת ממד) ו- PLM (ניהול מחזור חיי מוצר), הכריזה על ייסודה  של קהילה מקוונת פתוחה חדשה הנגישה דרך DraftSight.com. הקהילה  תספק לכל המשתמשים בתכנון בעזרת מחשב (תיב”מ) גישה לשירותים ומוצרים, על מנת לשחרר את הנתונים רבי הערך המאוחסנים במיליארדי קבצי DWG – פורמט קבצים המשמש לאחסון נתונים דו ממדיים ותל ממדיים ונתוני-על (metadata).

השקת הקהילה מתבצעת כמענה ישיר לדרישת הלקוחות, בהתאם לחזונה של דאסו סיסטמס המאפשר חדשנות חברתית, ונותן ביטוי לשלב הבא בריכוז ניהול ואחסון קבצי DWG בסביבה ממוקדת שירותים מקוונת וקלה לשימוש.

במקביל להשקת קהילת DraftSight השיקה דאסו סיסטמס גם את פתרון DraftSight – מוצר CAD 2D חופשי ברמה מקצועית,המאפשר קריאה, כתיבה ושיתופיות קבצי DWG ברמה גבוהה ביותר, והזמין דרך מודל עסקי פתוח.

DraftSight נמצא כיום בגרסת בטא וניתן להורידה ללא תשלום ב-www.3ds.com. המוצר מבוסס על ארכיטקטורה מתקדמת, קל לשימוש, נדרשות רק דקות ספורות להורדתו, ורץ על מערכות הפעלה רבות, כולל חלונות XP, חלונות ויסטה וחלונות 7 (תמיכת Mac OS ולינוקס תהיה זמינה מאוחר יותר השנה). DraftSight זמין עבור כל סוגי המשתמשים, כולל מקצועני תיב”מ, סטודנטים ומחנכים. 

“כאשר מדברים על PLM 2.0, מדברים על שימוש בעוצמת הקהילה עבור חדשנות שיתופית”, אומר גלעד פרידמן, מנכ”ל דאסו סיסטמס ישראל. “ביחד, DraftSight ו- DraftSight.com ישחרו את הנתונים רבי הערך המאוחסנים בקבצי DWG, ויעזרו להמציא את שוק התיב”מ מחדש דרך שילוב בו-זמנית של נתונים, אנשים וטכנולוגיה. סביבה אינטראקטיבית ממוקדת במשתמשים כמו DraftSight.com, מאפשרת את החדשנות השיתופית בלב תכנון מוצרים, ומקדמת את צמיחת התעשייה.”

פרידמן מוסיף כי בייסוד  קהילת DraftSight מדגימה דאסו סיסטמס את עוצמתה לא רק באספקה של מוצרים מובילים בתעשייה, אלא גם בשירותים שיתופיים עדכניים למשתמשי תיב”מ ברחבי העולם. בתוך הקהילה המקוונת יכולים משתמשים ללמוד דרך אינטראקציה עם חברים ולאפשר להשמיע דעה בנושאים ספציפיים, יחד עם הצגת אתגרים וכל מה שמעניין את חברי הקהילה בתחומי תיב”מ ו- DraftSight. בנוסף, לחברי קהילה תהיה הזדמנות לחלוק רעיונות ולהשתתף בתהליך פיתוח המוצר של DraftSight שהנו שקוף ופתוח.

דרך חוויית הקהילה הגלובלית יכולים משתמשי DraftSight לבחור מתוך מגוון של אפשרויות תמיכה, כולל תמיכת קהילה וחבילות תמיכה בעלות ערך מוסף בתשלום, המציעות תמיכה בטלפון, באימייל, ובהתחברות מרחוק למחשב המשתמש.

תגובות סגורות