13/07/10 EIM מערכות ורכיבים זכתה בחוזה של 20 מיליון ₪ עם רפא”ל

חברת EIM מערכות ורכיבים, באמצעות השלוחה שלה הצפונית שלה, הממוקמת בעכו, זכתה בימים אלו במכרז של 20 מיליון ₪ לתקופה של 5 שנים במסגרתו תייצר את מערכי החיווט של פרויקט מוטס עבור רפאל.

חברת EIM הינה היצרנית היחידה של מערך חיווט של מוצר מוטס זה מתוצרת רפא”ל. EIM מוסמכת בתקן “ביקורת עצמית” לצמות הפרויקט Ship To Stock – STS”” ואינה נדרשת לביקורת נוספת למוצר, ומאפשרת להעביר את תוצריה עם תום הייצור ישירות לקו ההרכבה.

לדבריו של אילן זוסמן, מנהל השלוחה הצפונית של EIM , זכייתנו במכרז זה מדגישה את החשיבות שיש לנו בהיותנו בית מקצועי בעל הסמכות ייחודיות הגאה בעבודת “מלאכת המחשבת” של עובדינו. אנו מקדישים לייצור סדרה זו את מיטב אנשינו ומקפידים על רמה גבוהה.

עוד הוסיף זוסמן, “אנו גאים להיות ספק הראשון אי פעם המקבל תעודת “ביקורת עצמית” “STS” בתחום החיווט מהחטיבה ברפאל האחראית על תחום מוצרים זה. אנו מעסיקים בשלוחה כשמונים עובדים, ומתמחים בתכנון וייצור מוצרי חיווט, צמות, זיווד אלקטרוני של מכלולים ומערכות חשמל עבור תעשיית הביטחון בלבד.”

 קבוצת EIM הינה אחת מחברות הפיתוח, ההנדסה והאינטגרציה מהמובילות בישראל.

המעניקה ללקוחותיה פתרונות, כלים ושירותים מקצועיים משולבים ומורכבים טכנולוגית, תוך מענה לצרכים הדינאמיים בתחומי O.E.M COMPUTING , IT, STORAGE, EMBEDDED COMPUTING, הנדסת מערכות אלקטרוניות צבאיות הכוללות חיווט, RF, אופטיקה ומחשוב והרכבתם כולל TURN-KEY מלא. מטה החברה ממוקם באזור התעשייה קריית מטלון בפתח תקווה ובאזור התעשייה בעכו.

 

תגובות סגורות