חדשות היום

3M משווקת אוזניות להגנת שמיעה הכוללות מערכת תקשורת פנימית

חברת הענק הבינלאומית 3M מביאה לישראל מוצר חדשני של PELTOR : אוזניות איכותיות להגנה מפני רעשים, המאפשרות תקשורת אלחוטית בין מספר משתמשים המתפקדים בסביבה רועשת.
האוזניות החדשות מאפשרות למשתמשים לתקשר זה עם זה בסביבה רועשת, מבלי הצורך להתפשר על בריאותם בהגנה על השמיעה תוך כדי.
האוזניות החדשות עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ועמידות, והתקשורת בין המשתמשים נשארת עצמאית ואינה תלויה באמצעי תקשורת אחרים הקיימים באותו מקום.
ב-3M אומרים כי מדובר במוצר המוביל בתחומו בעולם, והוא מיועד לפתור את בעיית התקשורת בין משתמשים הנמצאים בסביבה רועשת אך צריכים גם לתקשר בינהם.
קיימות לא מעט דוגמאות רלבנטיות לצורך הכפול בהגנה על השמיעה ובתקשורת תוך כדי פעילות כלשהי, למשל: אנשי ביטחון באימוני ירי שונים (מטווח, מבצעים וכו’), שחייבים להיות בקשר עם גורמים שונים במסגרת האימון, מפעילי ציוד מכני, הנדסי, לוחמים במתארי קרב שונים, מפעילים בחדרי מנועים של ספינות, מטוסים ו/או טנקים וכו’.
“עובדים רבים נדרשים מתוקף הנחיות הבטיחות להשתמש באוזניות, אך נתקלים לא פעם במקרים בהם הם חייבים ליצור תקשורת עם עובדים אחרים, ולכן הם נאלצים להסיר את האוזניות ולהיות חשופים לרעש המזיק” אומר אורן חבלין, המתמחה בתחום פתרונות תקשורת במחלקת מיגון אישי ב-3M ישראל:   “עד היום נעשו מספר ניסיונות בדרך למצוא מענה לצורך הכפול בהגנה על השמיעה ובתקשורת בסביבת פעילות רועשת. הפתרונות היו בגדר המצאות מאולתרות וחובבניות כמו אוזניות רגילות אשר לתוכן החדירו רמקולים שלא תאמו להן כלל. התוצאה: מוצר “טלאי” שאינו משיג את המטרות שלשמן נוצר לא בהגנת שמיעה ולא בתקשורת איכותית. האזניות האיכותיות מבית 3M מציעות פתרון כפול : הגנת שמיעה אולטימטיבית לצד תקשורת ברורה וצלולה”.
עוד מציין אורן כי חטיבת אוזניות התקשורת ב M3 העולמית הינה בעלת נסיון רב שנים עם צבאות רבים ברחבי העולם וכן גופי בטחון, משטרה ואחרים. כמעט תמיד, קיים פתרון מודולרי לבעיות תקשורת שונות בכוחות הרלוונטיים שיכולים להיפתר בקלות ע”י חיבור מוצרים שונים ממשפחת אוזניות התקשורת. גם בארץ, אוזניות התקשורת נמצאות בכוחות מיוחדים, בחילות האוויר הים והיבשה.
לפרטים נוספים: 3M ישראל,
ענת חטואל  09-9615000

תגובות סגורות