חדשות היום

רשת בתי המלון Hyatt בחרה בענן של Microsoft

רשת בתי המלון העולמית הייאט (Hyatt) הודיעה על בחירתה בחבילת היישומים העסקיים מבוססת שירותי הענן של מיקרוסופט  Microsoft Online Services. במסגרת המהלך תבצע רשת המלונות העברה של 57,000 עובדים שלה הפזורים בלמעלה מ-400 אתרים ברחבי העולם לשימוש בשירותי דואר אלקטרוני, תקשורת ושיתוף מידע במודל צריכה משירותי הענן של מיקרוסופט.

הבחירה במיקרוסופט התבצעה לאחר החלטה שהתקבלה בהנהלת הייאט העולמית להעביר לענן את השימוש ביישומי הדוא”ל והתקשורת, ולהביא את הארגון לשימוש בפלטפורמה אחת שתאפשר לעובדי הרשת שימוש פשוט ויעיל יותר בשירותי התקשורת והשיתוף הקיימים בארגון. כמו כן, הפלטפורמה תאפשר שיתוף מידע בצורה פשוטה גם עם שותפים עסקיים של הרשת וספקים שלה, דבר שיאפשר זרימה מהירה וחלקה יותר של מידע ותהליכים גם עם גופים חיצוניים לארגון. הנהלת רשת הייאט העולמית צופה כי המהלך יוביל לחסכון של כ-30% בתפעול פלטפורמת הדוא”ל, תקשורת ושיתוף המידע לעומת החלופה הקיימת היום בארגון, וההטמעה של הפרויקט צפויה להסתיים לקראת סוף שנה זו.
מיקרוסופט השקיעה בפלטפורמת הענן שלה כ- 3.5 מיליארד דולר בפיתוח ובהקמת תשתיות חומרה, והיא כוללת את כל סל המוצרים של החברה שהותאמו לסביבה זו לרבות: מערכת ההפעלה לשרתים, בסיס הנתונים, אפליקציות ושירותי אפליקציות, כלי פיתוח ועוד. אסטרטגיית Software Plus Services מאפשרת לכל ארגון לבחור את אופן השימוש בהם: בשרתי העסק (On Premise), ישירות ממרכזי המחשוב שהקימה מיקרוסופט (Cloud Services) או במודל היברידי של שילוב בין שניהם.

מייק בלייק, CIO בהייאט העולמית: “הגמישות של שירותי הענן של מיקרוסופט יאפשר לנו למקסם את הפרודוקטיביות בארגון, ולהתמקד במשימות הקריטיות שלנו, שכוללות חיזוק קשרי האורחים, התמקדות במנועי הכנסות חדשים ושיפור היעילות התפעולית של הארגון.”
סער רוזנברג, מנהל שיווק תקשורת אחודה במיקרוסופט ישראל: “אחד היתרונות של פלטפורמת הענן של מיקרוסופט הוא האלסטיות שלה והיכולת להתאים את הפלטפורמה לצרכים של ארגון אנטרפרייז עולמי עם עשרות אלפי משתמשים בקצה האחד, ולצרכים של עסק קטן עם חמישה משתמשים בקצה השני.”

תגובות סגורות