חדשות היום

02/09/10 3M, תאגיד הענק הרב לאומי, רוכש את חברת אטנטי הישראלית

הרכישה מרחיבה את מגוון הפתרונות של החברה בתחום האיתור והמעקב

חברת 3M הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת חברת אטנטי (Attenti Holdings S.A.) הישראלית בסכום של 230 מיליון דולר במזומן. חברת אטנטי, שמשרדיה בתל אביב, הינה חברה מובילה בתחום הטכנולוגיות למעקב מרחוק ופיקוח אלחוטי אחר אנשים, המשמשות במגוון יישומים לאסירים ועצירים כגון אלה שבתקופת מבחן או לפני משפט, וכן עבור בתי אבות לצורך פיקוח ושמירה על הבטיחות של דייריהם.

“רכישה זו תמצב את 3M כמובילה בשוק המעקב האלקטרוני אחר אסירים, ששיעורי הצמיחה בו גבוהים, ותוסיף לפורטפוליו הפתרונות של החברה טכנולוגיות ויכולות בתחומים של מעקב ובקרה אקטיביים מבוססי איכון לוויני ( GPS) וגלי רדיו אקטיביים  (Active Radio Frequency)”, אומר רורי ינצ’ק, מנהל תחום האיתור והמעקב ב – 3M העולמית. “הוספת יכולות המעקב והבקרה של חברת אטנטי מחזקת את ערך הפתרונות שאנו יכולים להציע ללקוחותינו ברחבי העולם”.

3M מספקת כיום פתרונות בתחום האיתור והמעקב, אשר משפרים את הבטיחות והאבטחה של נכסים ותהליכים ומייצרת ערך נוסף ללקוחותיה ע”י ניצול יעיל יותר של נכסים אלה. פתרונותיה של 3M בתחום מתאימים לשווקים ויישומים רבים כגון מעקב ואבטחת מסמכים, ניהול ואבטחת ספריות, אבטחת פתרונות בתחום הלוגיסטיקה ואיתור וסימון של נכסים תת קרקעיים חיוניים.

יואב רייזמן, מנכ”ל חברת אטנטי מסר כי “זוהי הזדמנות מצויינת להמשיך את גידול עסקינו בגיבוי חברה גלובלית, מובילה וחדשנית, המעריכה את מיצובנו בשוק ומגוון המוצרים שאנו מציעים”. רייזמן הוסיף: “תרבות החדשנות של חברת 3M תואמת את תרבות החדשנות שלנו, ויכולות המחקר והפיתוח של 3M ועוצמתה בעולם יאפשרו גידול מואץ של תחום העסקים שלנו”.

לקוחותיה ושותפיה העסקיים של חברת אטנטי כוללים אירגונים ציבוריים ופרטיים, ספקי שירותי בקרה, חברות תקשורת ואבטחה, וכן גופים ממשלתיים בלמעלה מ- 25 מדינות ברחבי העולם.

ניר לשם, מנכ”ל 3M ישראל, מוסיף כי “עבור 3M ישראל זהו בהחלט מהלך משמעותי, אשר יחזק את הנוכחות העסקית שלה ויסייע לה בהמשך מגמת הגידול במכירות בשוק המקומי”.

בהתאם לכללי הדיווח החשבונאים המקובלים, 3M מעריכה שהרכישה תפחית במעט את הרווח הצפוי במהלך 12 החודשים שלאחר  השלמת העסקה. עם זאת, בנטרול השפעות חשבונאיות של הרכישה והוצאות אינטגרציה צפויות, M3 מעריכה שהרכישה תתרום לרווחיותה במהלך התקופה האמורה.

חברת אטנטי מעסיקה כ – 340 עובדים, רובם במוקדי הפעילות המרכזיים שלה, בתל אביב, ישראל; טמפה, פלורידה; נפרוויל, אילינוי ומילווקי, וויסקונסין, כמו גם בפלובדיב, בולגריה וסידני, אוסטרליה.

מכירותיה ב – 2010 צפויות לעמוד על כ – 100 מיליון דולר.  3M צפויה להשלים עיסקה זו ברבעון רביעי של שנה זו, בכפוף לתנאים שנקבעו בהסכם ולקבלת האישורים הנדרשים.

תגובות סגורות