משטרת דלהי בחרה בפתרונות האבטחה המקיפים של נייס

נייס מערכות הודיעה כי חברת HCL Security ההודית, השותפה האסטרטגית של נייס והספק הראשי בפרויקט, תטמיע את פתרון האבטחה המשולב של נייס אצל משטרת דלהי. נייס תספק למשטרת דלהי פתרון משולב למרכז שליטה, בקרה, תאום ותקשורת ((C4i אשר יענה על הצרכים התפעוליים של משחקי חבר העמים 2010 אשר יתקיימו באוקטובר השנה ולאחריהם.
משטרת דלהי בחרה ב HCL-נייס בתהליך של מכרז לקראת משחקי חבר העמים הבריטי 2010 אשר מטרתו ניהול ושיפור יכולת התגובה המשטרתית לארועים בטחוניים. משחקי חבר העמים  כוללים תחרויות בענפי ספורט שונים בהשתתפות נציגים מ-54 המדינות העצמאיות החברות בחבר העמים הבריטי (Commonwealth of Nations). משטרת דלהי תטמיע את פתרונות נייס כדי לשלב מידע המגיע ממספר רב של מערכות וחיישנים הפרושים ב-45 אתרים ברחבי העיר, בהם אתרי ספורט, תחנות מטרו, שווקים ותחנות משטרה.
הפתרון של נייס מבוסס על פתרון ניהול המצבים NICE Situator. פתרון זה מאפשר קישוריות עם מספר רב של פתרונות צד שלישי הכוללים פתרונות לניתוח וידאו, מערכות פיקוח וידאו, מערכות מבוססות IP לתקשורת רדיו דיגיטלי, רשתות IP לביטחון הציבור ו-GIS. גישה זו מעניקה ,תמונה מקיפה ואחידה ומשפרת את מתן התגובה בזמן אמת בעזרת מיכון תהליכים ושיתוף מידע. הפתרון של נייס מאפשר גם תחקור מקיף באמצעות שיחזור מלא של האירוע, על ידי מינוף פתרון NICE Inform ומפענחי צופן המסך של נייס המקליטים את תצוגת מסכי המחשב של חדר השליטה והבקרה במהלך אירועים ביטחוניים.
מפקד בכיר במשטרת דלהי אמר “אנו גאים על כך שדלהי מארחת את משחקי חבר העמים השנה. יחד עם זאת, על הכוח המשטרתי מוטלת אחריות כבדה להבטיח את הביטחון והבטיחות של המבקרים – הספורטאים, בכירי ממשלה מקומיים ומרחבי העולם, ומיליוני אוהדי ספורט. על מנת להשיג מטרות אלו באופן המקצועי והאמין ביותר בחרנו ב-HCL-נייס, אשר היה הספק היחיד שהציג פתרון המאפשר שילוב של ניהול אירועים עם מספר כה גדול של מערכות בטחוניות, ומעניק לנו את היכולת לטפל באירועים ביטחוניים, אם יתרחשו, בכל רחבי העיר.”

תגובות סגורות