“עברית” באל על נוסעי מחלקות היוקרה של אל על בטיסות הקו תל אביב לונדון יוכלו לקרוא בָ”עברית” במהלך הטיסה

קורא הספרים “עברית” של  ניופאן וידיעות טכנולוגיות יחולק בטיסות אל על  ללונדון לנוסעי מחלקות היוקרה, לקריאה במהלך הטיסה. מדובר בשיתוף פעולה ראשון של מיזם “עברית” וחברת אל על שבחרה להעניק שרות חדש זה ללקוחותיה.
בתקופה הקרובה יוכלו נוסעי מחלקות היוקרה לוותר על הספר  שהביאו מהבית ולקבל את ה”עברית” לשימוש אישי במהלך הטיסה.
מכשירי ה”עברית” יוטענו בין היתר בספרים שמתאימים לטיסות קצרות: ספרי עיון, סיפורים קצרים, ספרי מתח, קלאסיקות ורבי מכר – והנוסעים יוכלו לבחור את הספר שמעניין אותם וינעים את טיסתם.
מדובר בשלב הראשון של פעילות משותפת של אל על עם “עברית” שימשך חודש שלם. לאחר מכן תישקל האפשרות לשלב את העברית  לכלל הטיסות במחלקות היוקרה.
במקביל יימכר ה”עברית” בכל טיסות אל על במסגרת שירות הדיוטי פרי במטוס  במחיר מיוחד של 319$  הכולל מתנה: 400 ₪ לרכישת ספרים באתר www.e-vrit.co.il
דוד מימון, סמנכ”ל לקוחות באל על: אל על שמחה להעניק לנוסעי מחלקות היוקרה  שדרוג נוסף בחווית הטיסה באמצעות “עברית” שיאפשר לנוסעים ליהנות מקריאת ספרים במהלך הטיסה. בנוסף אנו מאפשרים ללקוחותנו ליהנות  מהמוצר החדשני גם באמצעות רכישה בדיוטי פרי בזמן הטיסה במחיר מיוחד עבור נוסענו.

עידו אופיר, מנהל השיווק “עברית” בניופאן, מציין כי אחד מהשימושים הבולטים של קוראי ספרים אלקטרוניים הוא במהלך חופשות וטיסות בארץ ובעולם. משקל קל, ניידות ויכולת לקחת איתך עשרות ספרים לכל טיסה וחופשה בחו”ל הם יתרונות שיש ל”עברית” על פני ספר רגיל. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת אל – על, ומבטיחים לנוסעים במחלקות היוקרה חווית קריאה חדשה במהלך הטיסה.
****
ה”עברית” הינו דק ואלגנטי, בעל מסך מגע (Capacitive Touch) בגודל 6 אינץ’ עם זיכרון פנימי בגודל 1.2 ג’יגה המאפשר להוריד יותר מ-2000 ספרים למכשיר. כרטיס ההרחבה שניתן לקניה בנפרד בנפח של עד 32 ג’יגה (Micro SD/Micro SDHC) יאפשר הורדת עשרות אלפי כותרים, וזאת בהתאם למספר הדפים בספר. הספרים הדיגיטליים אותם ניתן יהיה להוריד לקורא יאובטחו ויוצפנו ע”י חברת NDS.
ההורדה מהאתר לקורא מתאפשרת הן באמצעות WiFi, דרך החנות המקוונת הנמצאת בתוכו, והן בעזרת חיבור USB. לעברית  חיי סוללה ארוכים המספיקים לקריאה רצופה של עד 10 שעות.
בנוסף, מאפשר ה”עברית” קריאת קבצים אישיים בפורמט PDF, האזנה למוזיקה ולספרי שמע (Audio Book) בפורמט MP3, אשר מהווים פתרון לכבדי ראיה. ניתן יהיה לקרוא ספר ולשמוע מוזיקה במקביל באמצעות הרמקול המובנה או אוזניות.
הקורא האלקטרוני משתמש בטכנולוגית  E-ink (דיו אלקטרוני) ללא תאורה אחורית, אשר אינה מעייפת את העיניים ומדמה חווית קריאה של ספר מודפס בכל מקום – גם בבית וגם בחוץ באור השמש.
טכנולוגיה זו מאפשרת צריכת חשמל נמוכה שמאפשרת ל”עברית” להחזיק שעות רבות של קריאה ללא טעינה. כמו כן בניגוד למחשבים ניידים וטלפונים סלולריים הקורא אינו מתחמם בזמן השימוש.
ה”עברית” מאפשר בעזרת ניווט ידידותי הגדלה והקטנה של האותיות, השארת סימניה במקום שבו הופסקה הקריאה, כתיבת הערות וחיפוש מילים בגוף הטקסט, דפדוף קל ונגיש באמצעות מסך המגע לכל הספרים שהורדו ולכל ראשי הפרקים של כל ספר.
החברות השותפות במיזם, המתמחות כל אחת בתחומה, גאות לשתף פעולה ולספק לקורא הישראלי חווית קריאה חדשה. שרות ואחריות מבית ניופאן, אתר תוכן בפיתוח ידיעות טכנולוגיות והפצה ברשת סטימצקי מבטיחים אפשרויות קריאה חדשות ובלתי מוגבלות.

תגובות סגורות