03/10/10 טאקט בדיקות מכרה רישיונות HP בלמעלה מ- 800,000 ש”ח בשנה האחרונה

חיזוק שיתוף הפעולה בין טאקט בדיקות לאגף התוכנה של HP (HP software) מוכיח את עצמו. במהלך שנת תש”ע מכרה טאקט רישיונות לכלי הבדיקות של HP software בלמעלה מ- 800 אלף ש”ח, גידול של מאות אחוזים ביחס לשנה שעברה. את הגידול ניתן לזקוף למיקוד של החברה בפתרונות HP software.

אורן קרוג, מנהל מכירות אסטרטגי, טאקט בדיקות: “פתרונות HP software תופסים מקום מרכזי בתחום כלי אוטומציה לבדיקות תוכנה וכחברה המובילה בתחום חשוב לנו לתת שירותים וערכים מוספים ללקוחותינו סביב המוצרים המובילים, לכן השקענו מאמצים רבים בפיתוח שיתוף הפעולה בין החברות כולל בניית התמחויות, שילוב הדרכות וידע עם ג’ון ברייס הדרכה ובניית חבילות שירות הכוללות ערך מוסף ללקוחות מעבר למחיר הרישוי”.

“עם הגיוס של ליאור כץ לפני כחודש כמוביל תחום אוטומציה ועומסים בטאקט בדיקות, אנו מעריכים שהיקף המכירות של כלי הבדיקות ימשיך ויגדל ויעבור את רף המיליון ש”ח בשנה החדשה”, מוסיף זיו מנדל, מנכ”ל משותף, טאקט בדיקות 

אריאל רוזמרין, מנהל שותפים עסקיים באגף התוכנה של HP ישראל מסר כי שיתוף הפעולה עם טאקט הניב פירות עסקיים רבים: “טאקט מיצבה את עצמה כשותף אסטרטגי ומשמעותי בתחום הבדיקות המספקים ללקוחות שירותי ערך מוסף והתמחויות”.

 

תגובות סגורות