27/09/10 3DVIA מבית דאסו סיסטמס משיקה Viewer ראשון מסוגו למודלים תלת ממדיים עבור האייפד

3DVIA Mobile HD מרחיב צפייה בתוכן 3D אינטראקטיבי על האייפד למגוון רחב של יישומי מודלים תלת-ממדיים

דאסו סיסטמס, המובילה העולמית בפתרונות 3D (תלת ממד) ו-PLM (ניהול מחזור חיי מוצר), הכריזה על 3DVIA Mobile HD – צופה (Viewer) ראשון מסוגו למודלים תלת ממדיים (3D) עבור האייפד.

גלעד פרידמן, מנכ”ל דאסו סיסטמס ישראל, אומר כי עם 3DVIA Mobile HD עבור iPad יכולים משתמשים לגשת, לצפות ולקיים אינטראקציה בהחלקת אצבע עם אלפי מודלים באיכות גבוהה המתארחים במחסן התכנים של 3DVIA.com.

שלא כמו יישומי צפייה אחרים במודלים 3D, ה- 3DVIA Mobile HD מאפשר למשתמשים במרבית חבילות תוכנות מודלים תלת ממדיים, להתחבר אל 3DVIA.com ולשתף את עבודתם על פלטפורמת האייפד.

משתמשים מבצעים תהליך תלת-שלבי פשוט: יצירת חשבון חינם ב- 3DVIA.com, טעינת נכסי 3D לאתר, ואז התקשרות עם 3DVIA Mobile HD להצגת נכסים באייפד.

3DVIA.com מקבל תכנים ביותר מ- 30 פורמטים נפוצים, ובחירת יישומי מודלים מפתרונות דאסו סיסטמס, כולל 3DVIA Composer, SolidWorks ו- CATIA, המופצים עתה ישירות

ל- 3DVIA.com, עושה את התהליך אף לקל עוד יותר.

“הצלחתנו עם יישום 3DVIA Mobile הקודם עבור ה- iPhone הוכיחה כי משתמשים מעריכים גישה מיידית לתכני 3D איכותיים במכשירים ניידים”, אמרה לין ווילסון, מנכ”לית 3DVIA בדאסו סיסטמס. “3DVIA Mobile HD מספק דרך טובה אף יותר לשתף מידע עשיר על מוצרים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, ושותפים עסקיים. הוא מספק 3D אינטראקטיבי בקצות האצבעות, ומדגים את פוטנציאל ה- iPad ככלי תקשורת עסקי וכפלטפורמה.”

3DVIA Mobile HD משמר את המהירות, התנועה הזורמת והממשק הקל לניווט של יישום

האייפון. עם זאת, 3DVIA Mobile HD תוכנן במיוחד על מנת לנצל את יתרונות המסך והרזולוציה המוגדלים של האייפד, מה שעושה אותו לכלי הצגת תכני 3D רב עוצמה.

תגובות סגורות