19/10/10 דן סופר מונה לתפקיד סגן נשיא בווריפון העולמית. ינהל את כל מערך השיווק, הפיתוח העסקי, המיזוגים והרכישות של החברה באסיה ואירופה

דן סופר (36), המכהן מזה כשנתיים כדירקטור בכיר לשיווק ופיתוח עסקי בחברת וריפון ישראל, קודם השבוע לתפקיד סגן נשיא בווריפון העולמית. במסגרת תפקידו החדש יהיה סופר אחראי על כל מערך השיווק, הפיתוח העסקי, המיזוגים והרכישות של החברה באסיה ואירופה. בנוסף, קיבל סופר אחריות גלובלית לאיתור ורכישת חברות תוכנה בתחומים סינרגטיים לעסקי הליבה של וריפון. בתפקידו זה ידווח ישירות ללייזי ינאי – נשיא וריפון ישראל וסגן נשיא בכיר בוריפון העולמית.

סופר, נשוי + 1, עו”ד במקצועו, בעל תואר ראשון במשפטים (LL.B) מאוניברסיטת ת”א ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת ת”א הצטרף בשנת 2003 לליפמן, שנרכשה ע”י וריפון ב 2006, כמנהל תיקי לקוחות, ולאחר מכן עבר לכהן כדירקטור לשיווק ופיתוח עסקי הממונה על אזור אסיה בוריפון. במסגרת תפקידיו האחרונים זכה סופר להישגים רבים, ביניהם: ייזום וניהול רכישות אסטרטגיות לוריפון, הובלת כל מערך האסטרטגיה העסקית באסיה ובאירופה, הטמעת שינויים במודל העסקי וכניסה לסגמנטים חדשים; הקמת מערך הקמעונאות בשווקי היעד של וריפון, וחדירה לגיאוגרפיות חדשות, כגון קוריאה ויפן.

לייזי ינאי נשיא וריפון ישראל: “וריפון מוכיחה שוב את היותה חברה רב לאומית אמיתית המאפשרת שוויון הזדמנויות לכל עובד בהתאם לכישרונותיו וליכולותיו. דן סופר, אחד המנהלים הצעירים והמבריקים בחברה, הוכיח את כשרונו ויכולותיו ביצירת ערך לארגון, ולכן קידומו היה אך מובן מאליו. אני שמח לראות יותר ישראלים תופסים עמדות בכירות בתוך וריפון העולמית ומקבלים אחריות לתחומים אסטרטגיים ומשמעותיים בניהול עסקי החברה”

תגובות סגורות