21/10/10 וריפון הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Gemalto

במסגרת העסקה תרכוש וריפון את חטיבת מערכות התשלום של Gemalto, ובכך תחזק את מעמדה של וריפון כחברה הגדולה בעולם בתחום התשתיות הסלולאריות.

עם תום המסחר בניו-יורק אתמול, הכריזה וריפון על שיתוף פעולה אסטרטגי רב שנתי עם חברת ג’מלטו  (Gemalto) שהיא החברה הגדולה בעולם בתחום הכרטיסים החכמים, ומספקת כרטיסים חכמים לתעשיית כרטיסי האשראי בעולם כולו. בנוסף, ג’מלטו היא הספק הגדול בעולם לתחום כרטיסי ה- SIM לטלפונים סלולריים.

במסגרת שיתוף הפעולה, תרכוש חברת וריפון את חטיבת מערכות התשלום האלקטרוניות הדומה לעסקי הליבה של וריפון, ובמקביל תעבוד וריפון עם ג’מלטו על הסכם בלעדיות להטמעת מודולים סלולריים של ג’מלטו במערכות התשלום האלקטרוניות של וריפון.

משיתוף פעולה זה ייצאו שתי החברות נשכרות. לפני מספר חודשים, רכשה ג’מלטו את חטיבת המודולים הסלולריים של חברת “סינטריון” הגרמנית. וכעת, ההסכם הרב שנתי עם וריפון יעניק לג’מלטו וללקוחותיה את היתרון להישען על גודלה של וריפון. ג’מלטו תקבל מעמד של ספק מועדף בתחום המודולים הסלולאריים ותהיה שותפה בפיתוח הדור הבא של אמצעי התשלום הסלולאריים. וריפון, מצידה, תמשיך לחזק את מעמדה כחברה הגדולה והמובילה בעולם בתחום תשתיות התשלומים האלקטרוניות והסלולאריות.

לדברי לייזי ינאי, נשיא וריפון ישראל, “העסקה משרתת את שתי החברות בצורה הטובה ביותר. גמ’לטו תוכל להעביר את לקוחותיה לטיפול וריפון על מנת לשדרגם למערכות תשלומי אשראי אלקטרוניות מאובטחות אשר מהוות את עסקי הליבה של וריפון. לוריפון יש היצע מוצרים הרבה יותר גדול מאשר שני המוצרים הבודדים שיש לג’מלטו, וריפון תמשיך לחזק את מעמדה כחברה חזקה המובילה בכל נושא תשתיות התשלום המאובטחות, העומדות בסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים והמתקדמים ביותר”.

לדברי אוליביה פיו (Olivier Piou), מנכ”ל ג’מלטו, “אין לנו ספק, כי מובילותה של וריפון בעולם בתחום פתרונות התשלום האלקטרוניים תהווה השקעה בטוחה ללקוחותינו, ואנו מצפים בעתיד להמשיך ולשמור על מעמדנו כספק הרכיבים האלחוטיים הגדול בעולם”.

תגובות סגורות