HP ישראל הטמיעה מערכת לניהול מחזור החיים של תחנות העבודה והשרתים בחיל הים

חטיבת השירותים הטכנולוגיים ב- HP ישראל הטמיעה מערכת מקיפה לניהול מחזור החיים המלא של תחנות העבודה והשרתים בחיל הים, בהתבסס על תשתית Microsoft System Center Configuration Manager 2007. במסגרת הפרויקט ניתן מענה לכלל צרכי ניהול המשתמשים וסביבת התשתיות ההטרוגנית בחיל, ובכלל זה: הפצת מערכות הפעלה, יישומים ועדכונים, ניהול החומרה, שליטה מרחוק בחומרה ובתוכנה, ניהול מצאי עדכני של חומרה ותוכנה ועוד.
במסגרת הפרויקט, מבצעת HP הגירה של סביבת המשתמשים בחיל הים ל-Microsoft Windows 7, כולל בדיקת תאימות יישומים, בניית תמונת תצורה (Image) אחידה וביצוע פיילוט במספר מוגבל של תחנות טרם ההפצה לכלל החיל. ההפצה הרחבה תבוצע במרוכז, באמצעות מערכת הניהול החדשה, תוך שמירה על פרופילי המשתמשים השונים.
עוד כולל הפרויקט שירותי ייעוץ ותכנון, על מנת למקסם את הערך המופק הן מהמעבר ל-Windows 7 והן מהטמעת מערכת הניהול המרכזית. זאת, בין היתר, תוך השגת אוטומציה מרבית של התהליכים השונים בניהול מחזור החיים של המערכות.
משה קנזין, רע”ן תשתיות מחשוב בחיל הים, מסר כי “HP מנהלת עבור חיל הים במיקור חוץ את מערך התמיכה במשתמשי קצה בגזרת צפון, בהצלחה רבה. בהסתמך על הניסיון המשותף, בחרנו להטמיע בעזרתה את פתרון הניהול המרכזי System Center, שעוזר לנו להפיץ תחנות ביתר קלות ומפחית משמעותית את העומס על מרכז התמיכה”.
רוני שני, מנהל קבוצת הייעוץ ופרויקטי תשתית בחטיבת השירותים הטכנולוגיים HP ישראל, הוסיף: “HP מביאה עמה לפרויקט הסתכלות רחבה על כלל המרכיבים. המיומנות הטכנולוגית, בסיס הידע והניסיון המקומי והבינלאומי בפתרונות מיקרוסופט והאינטגרציה לסביבת הלקוח הם אלה שהביאו להצלחת פרויקט כה מורכב.

תגובות סגורות