Red Bend נכנסת לשוק ה- Mobile Virtualization ורוכשת את VirtualLogix

רד בנד תוכנה (Red Bend Software), מתמחה בשוק ניהול ועדכון טלפונים סלולאריים מרחוק (MSM) הכריזה על רכישת VirtualLogix, ספקית של טכנולוגיית Real-Time Virtualization לטלפונים סלולאריים.

חתימת ההסכם עם VirtualLogix, המציעה מוצרים מתקדמים טכנולוגית לצד צוות מקצועי ורב ניסיון, תאפשר לרד בנד להיכנס לשוק הצומח של ה- Mobile Virtualization (וירטואליזציה ניידת) ולהרחיב את פתרונות הניהול שהיא מספקת ליצרניות טלפונים ניידים, ספקיות מוליכים למחצה, מפתחי תוכנה וספקי שירותים. כך, תוכל תעשיית הסלולאר להציע מכשירים מקושרים, מאובטחים ועתירי תכונות, הניתנים להתאמה אישית ברמה גבוהה ובמחיר נוח. תנאי ההסכם לא נמסרו.
תעשיית הסלולאר נמצאת על פרשת דרכים. מחד, מתאפיינת תעשייה זו בדרישת הצרכנים למכשירים חכמים יותר, אפליקציות עשירות יותר, שירותים מותאמים אישית וחיבורים מהירים יותר; אולם מאידך, אילוצים היסטוריים, מסחריים וטכניים, גרמו לתלות חזקה בין תוכנה, שירותים וחומרה בטלפונים ניידים, המאיטה את החדשנות ומגדילה את העלויות. האתגר איפוא, הוא לאפשר חדשנות ותחרות לרוחב התעשייה על מנת לאפשר מתן שירותים ניידים אטרקטיביים במחיר נוח יותר לצרכנים ולארגונים גדולים. עד כה, הציעו השחקנים שנכנסו לשוק זה מתעשיות האינטרנט חווית מובייל ורטיקלית משולבת (שילוב מלא בין השירותים והמכשיר הנייד), אולם גישה ריכוזית זו מגבילה את חופש הבחירה של הלקוחות ומגדילה את העלויות.
שילוב מוצרי ניהול התוכנה המתקדמים של רד בנד עם טכנולוגית ה- VLX המוכחת של VirtualLogix מובילת תחום ה- Mobile Virtualization, יציע מעתה פתרונות שיאפשרו לספקי תוכנה וספקי שירותים לנהל באופן בטוח ועצמאי תוכנה על מכשירי הטלפונים הניידים ולהביא שירותי מובייל מבוססי ענן מתקדמים לשוק באופן מהיר יותר ורווחי יותר.

“הסכם הרכישה מציין תחילתו של עידן חדש עבור רד בנד, ועמו הצצה מוקדמת למהפכה שצפויה להתרחש בתעשיית הסלולאר. מעשית, מדובר כאן במפגש של תחום הניהול והעדכון מרחוק של טלפונים ניידים עם תחום ה- Mobile Virtualization, המייצר יכולת אסטרטגית חדשה, שתאפשר ללקוחותינו ליצור את הדור הבא של מכשירים ושירותים ניידים,” אמר יורם זלינגר, מנכ”ל רד בנד תוכנה.

תגובות סגורות