חדשות היום

28/11/10 בינת תקשורת מחשבים חתמה על הסכם הפצה עם TELES – ספקית גרמנית לפתרונות תקשורת IP

בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, חתמה על הסכם הפצה  עם TELES, יצרנית גרמנית של פתרונות עבור רשתות תקשורת מתקדמות (NGN). במסגרת ההסכם תפיץ בינת תקשורת בישראל את כל משפחת מוצרי רשתות התקשורת של TELES כולל מתגים מדרגה 4 ו-5, לצד מגוון מוצרי TELES לניידים רשתות סלולאריות ו-VoIP. בינת תקשורת תפיץ את המוצרים גם בחו”ל באמצעות רשת ההפצה הבינלאומית שלה, הכוללת מדינות באסיה-פסיפיק, אפריקה ומזרח אירופה.

ריצ’רד פהרינגר, סמנכ”ל התפעול  ב-TELES רואה בשיתוף פעולה זה צעד גדול קדימה, המכיל יתרונות עבור שני הצדדים: “בינת תקשורת היא חברת האינטגרציה וספקית פתרונות הטלקומוניקציה הגדולה בישראל. כעת היא תוכל לספק את מגוון הפתרונות המקיפים שלנו ללקוחותיה באמצעות רשת ההפצה הנרחבת שלה. TELES תרוויח באופן משמעותי מקבלת גישה לרשת הפצה זו, בעוד שבינת תקשורת תרוויח מהאיכות, המהימנות, השלמות והאמינות, המאפיינות את קו מוצרינו ללקוחות ארגוניים וספקי שירותים”.

אלון בן צור, מנכ”ל בינת תקשורת מחשבים סבור כי שיתוף הפעולה יחזק את מיצובה של בינת תקשורת במסגרת שוקי הטלקומוניקציה והארגונים הגדולים. “אנו מצפים לתחילת העבודה המשותפת עם TELES ולהרחבת קו המוצרים אשר מוצעים על ידנו ללקוחות. שיתוף פעולה זה יספק לנו את ההזדמנות להציג ללקוחותינו קו מוצרים ושירותים הכולל את פתרונות הטכנולוגיה המתקדמים של TELES, ויאפשר לנו זיהוי לקוחות ושווקים חדשים. יחד, TELES ובינת תקשורת כבר מזהות הזדמנויות ממשיות, ואנו מוכנים לבדיקה עמוקה יותר שלהן”.

חברת TELES מספקת פתרונות NGN Softswitch לספקיות שירותי טלפוניה קווית וסלולרית, כמו גם פתרונות VoIP ופתרונות סלולריים עבור רשתות GSM, CDMA ו-UMTS. פתרון ה- C4 Softswitch של TELES עונה על כל דרישות ספקיות התקשורת, לרבות תמיכה בפרוטוקול מרובה, ריבוי רכיבים, וזמינות גבוהה של חמש תשיעיות. ה-C4 Softswitch הוא אחד הפתרונות המתקדמים הקיימים בשוק היום, מציע ביצועים ברמה גבוהה במיוחד, ומיועד לתמוך בעומסים כבדים ולספק שירותי ערך מוסף עבור שיחות קצרות. מעבר לחיוניות הפיננסית שלו, שרת ה-Class 5 של TELES עבור יישומים קוליים מציע שירותים משולבים רווחיים עבור ספקיות תקשורת סלולרית, קווית וספקי אינטרנט.המערכת מספקת מגוון רחב של יישומים, כולל: VoIP ללקוחות פרטיים; Business Trunking; שירותיIP & Mobile Centrex . כל היישומים הללו מועברים על גבי מערכת אחת ייעודית לספקיות תקשורת, המתאפיינת בגמישות רבה.

תגובות סגורות