29/12/10 אלביט מערכות תספק לחיל אוויר באסיה מערכות “אהוד” לאימון ותחקור קרבות אוויר ב- 18.2 מיליון דולר

אלביט מערכות הודיעה היום כי זכתה בחוזה בהיקף של 18.2 מיליון דולר לאספקת מערכות אימון ותחקור קרבות אוויר לשימוש חיל אוויר של מדינה באסיה. המערכות מסוג EHUD® , יאפשרו  לחיל האוויר לבצע אימון שיתקיים בו זמנית על ידי מספר רב של משתמשים (ACMI – Air Combat Maneuvering Instrumentation).

החוזה החדש מהווה המשך לחוזה קודם באותה מדינה ובמסגרתו יסופקו לחיל האוויר שתי מערכות מלאות (כולל מערכת נייחת ומערכת ניידת) שתאפשרנה אימון רשתי מוטס בזמן אמת.,בנוסף, יאפשרו המערכות החדשות חיבוריות מלאה מול מערכת האימון שנרכשה בעבר ואשר צברה ניסיון מבצעי במדינה זו. המערכות החדשות תסופקנה במהלך השנתיים הקרובות.

יורם שמואלי, מנכ”ל משותף בחטיבת כלי טייס באלביט מערכות, מסר: “אנו גאים מאוד על שנבחרנו בשנית לספק מערכות לתכנית האימון של חיל האוויר במדינה. זכייה זו מעידה על שביעות הרצון הרבה של הלקוח, והיא מחזקת את מובילותן העולמית של מערכות האימון EHUD® ACMI. החוזה הנוכחי מביא לידי ביטוי פעם נוספת את המוניטין הרב שצברה מערכת ה”אהוד” כמגבירה את יעילות האימון ורמות המבצעיות של חילות אוויר באסיה, במדינות נאט”ו וברחבי העולם בכלל”.

מערכת האימון EHUD® נבחרה לשימוש על ידי 18 חילות אוויר מובילים במדינות שונות בארבע יבשות, כולל  מדינות החברות בברית נאט”ו.

תגובות סגורות