19/01/11 אלביט מערכות זכתה, באמצעות החברה הבת שלה בברזיל, (AEL) Aeroeletrônica, בחוזה לאספקת מטוסים ללא טייס מסוג הרמס 450 עבור חיל האוויר הברזילאי

ההצטיידות הינה במסגרת התוכנית של חיל האוויר הברזילאי לבניית יכולות עצמאיות בתחום המל”טים

אלביט  מערכות בע”מ  (NASDAQ  ו –  TASE: ESLT)  (“אלביט מערכות”) הודיעה  היום, כי החברה הבת שלה בברזיל, AEL) Aeroeletrônica  (, זכתה בחוזה לאספקת מטוסים ללא טייס (מל”ט) מסוג הרמס 450 של חיל האוויר הברזילאי בהיקף כספי שאינו מהותי לאלביט מערכות.

החוזה הינו במסגרת תוכניתו של חיל האוויר הברזילאי לבניית יכולת עצמאית בתחום המל”טים שתאפשר פיתוח והפעלת מל”טים בברזיל. חברת AEL, הממוקמת בפורטו אלגרה שבדרום ברזיל, מבצעת מגוון של פרויקטים עבור חיל האוויר של ברזיל, כמו גם עבור זרועות אחרות של הצבא במדינה זו.

ההרמס 450 הוא מטוס ללא טייס בשל ובעל ניסיון רב, שצבר עד היום מעל 200 אלף שעות טיסה מבצעיות בגזרות לחימה שונות ברחבי העולם. תכונותיו מתאימות במיוחד הן למשימות ביטחון שוטף והן ללחימה בטרור וניתן להתקין עליו מגוון של חיישנים על פי דרישות הלקוח. במסגרת פיתוח המל”ט העתידי עבור חיל האוויר של ברזיל תסתמך AEL על טכנולוגיות שפותחו בחברה האם, אלביט מערכות, ותשלב גם תעשיות מקומיות ברזילאיות.

יוסי אקרמן, נשיא אלביט מערכות אמר: “אנו גאים מאד בהחלטת חיל האוויר הברזילאי להצטייד במטוסים ללא טייס מתוצרת אלביט מערכות, החלטה המהווה צעד נוסף במסגרת שיתוף הפעולה הפורה וארוך הימים בין חיל האוויר ובין החברה הבת AEL. חיל האוויר של ברזיל נחשב לאחר מחילות האוויר המתקדמים בעולם והבחירה במל”טים שלנו, הנמצאים בשימוש מבצעי בקרב יותר מ-20 לקוחות ברחבי העולם, מעידה על איכותם ובשלותם של המל”טים כמו גם על מערכת קשרי האמון הקיימת עם חיל האוויר”.  אקרמן הוסיף: “אנו מקווים כי פרויקט חדש זה יהדק את שיתוף הפעולה בין AEL ובין חיל האוויר הברזילאי ויהווה פתח לשיתופי פעולה נוספים גם עם לקוחות אחרים בברזיל”.

תגובות סגורות