07/02/11 קוואליסיסטמס משלימה סבב השקעה של M6$ בהובלת אוורגרין וג’מיני הקרנות מגבות את פעילותה הענפה של החברה בשוק הבדיקות העולמי

חברת קוואליסיסטמס, מפתחת תוכנה ייחודית בתחום ניהול בדיקות אוטומטיות וניהול איכות עבור יצרניות אלקטרוניקה, ציוד תקשורת וספקיות תקשורת, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס בהיקף של 6 מליון דולר בהובלת הקרנות אוורגרין ונצ’ר פרטנרס וג’מיני ישראל.
סבב ההשקעה הנוכחי מבוסס על נתוני הצלחה מרשימים של קוואליסיסטמס בשנת 2010 בשוק הבינלאומי. בעיקר הרחבת מצבת הלקוחות שלה והעשרת פתרונותיה עם אפליקציה ייחודיות לניהול מעבדות, התממשקות רחבה עם מגוון ציודי בדיקה וכלים מתקדמים לניתוח נתונים.  ההון הנוסף מיועד לתגבור פעילותה של החברה בשווקים חדשים ולהמשך פיתוח יישומי אנטרפרייז המסייעים לשפור איכות מוצרים ושירותים תוך חסכון ניכר בעלויות וזמן.   ליאור קוריאט, מנכ”ל החברה, מציין “אנו שמחים על השלמת הסבב הנוכחי והצטרפות קרנות מובילות כאוורגרין וג’מיני למשקיעים בחברתנו. הבעת האמון לה זכינו מהקרנות לאורך התהליך כולו, יחד עם גידול משמעותי בפעילות העסקית שלנו בשנה החולפת, מעודדים אותנו למנף את ההצלחה ולהציב יעדי צמיחה אגרסיביים לשנה הקרובה”.

בועז דינטי, שותף מנהל בקרן הון סיכון אוורגרין, ציין כי  “קוואליסיסטמס מביאה את הפתרון המתקדם ביותר בתחום הבדיקות האוטומטיות למוצרים מבוססי חומרה ותוכנה – שוק עולמי עם פוטנציאל בלתי רגיל שעדיין בחיתוליו. קוואליסיסטמס עושה את הצעדים הנכונים בהובלת מהפכת בדיקות החומרה  ובכך עוקבת אחר צעדיה  של מרקורי שהובילה בתחילת שנות ה-80 את אוטומצית בדיקות התוכנה”.

יוסי סלע, שותף מנהל בקרן הון סיכון ג’מיני, הוסיף כי “קוואליסיסטמס היא חברה מרשימה שהצליחה במימון מינימאלי בזכות הצוות הנדיר והתוכנה הייחודית שלה  לחדור לשורה מדהימה של לקוחות מובילים בעולם  בתחומי האלקטרוניקה והתקשורת. אנו מאמינים שיש לה סיכוי אמיתי להפוך לחברה גדולה ומשמעותית”.

תגובות סגורות