חדשות היום

15/02/11 טקסס אינסטרומנטס מציגה סמארטפון עם קישוריות מובנית להתקני בריאות ולמתקני כושר גופני

חברת טקסס אינסטרומנטס וברית ANT+ הציגו בתערוכת MWC דוגמה של הסמארטפון הראשון הזמין באופן מסחרי שכולל קישוריות מובנית להתקני בריאות ולמתקני כושר גופני עם יכולת תקשור ANT+

חברת ANT Wireless (“ANT” www.thisisant.com), חטיבה של חברת Dynastream Innovations וחברת טקסס אינסטרומנטס (TI) (NYSE: TXN) הציגו בברצלונה דוגמה של מכשיר arc בסדרת XperiaTM של חברת Sony Ericsson, מכשיר הסמארטפון הראשון הזמין באופן מסחרי, בעל יכולת מובנית של תקשור עם רשת של התקנים לבריאות ולכושר גופני שלהם יכולת תקשור ANT+ להספק נמוך במיוחד (ULP). הפתרונות הניידים האלו, שהוצגו כחלק מהתערוכה של טקסס אינסטרומנטס בקונגרס העולמי להתקנים ניידים (MWC), בביתן 8A84, באולם 8, מובילים את התעשייה באיסוף בזמן אמת של נתונים פיסיולוגיים ובהעברתם לרשת.

יכולת קישוריות זו לפי ANT+ מתאפשרת באמצעות הפתרון של טקסס אינסטרומנטס, שבב יחיד WiLinkTM 6.0 לחיבור רדיו משולש (triple radio), המובנה במכשיר arc בסדרת XperiaTM של חברת Sony Ericsson, וכן בהתקנים Xperia™ neo  ו-  Xperia™ pro שהוכרזו. מכשירי Smartphone המתקדמים בסדרת XperiaTM (כולל XperiaTM X10 mini, XperiaTM X10 mini pro ו–XperiaTM X8) מציינים את החשיבות שיש לקו המוצרים הראשון בשוק מכשירי הטלפון הניידים בעלי יכולת קישוריות לפי ANT+. מכשירי Smartphone אלו משפרים את פתרון WiLink כדי ליצור באופן ישיר קישור עם המערכת הסביבתית (ecosystem) המבוססת, הפועלת לפי תקן ANT+, אשר כוללת יותר מ–14 מיליון התקני בריאות וכושר גופני שפועלים בהספק נמוך במיוחד.

“אבן דרך זו והדגמות אלו שנראו בתערוכה מייצגות התפתחויות מתקדמות בעלות חשיבות רבה לחיבור צרכנים עם טלפונים ניידים אל התקני חיישנים אלחוטיים בעלי הספק נמוך במיוחד עם פונקצית ANT+,” הכריז ערן סאנדהאוס, מנהל שיווק של פתרונות לקישוריות אלחוטית בטקסס אינסטרומנטס. ” חברת טקסס אינסטרומנטס מחויבת להעניק לצרכנים דרך פשוטה ויעילה להפליא, שבה יוכלו לאסוף נתוני בריאות וכושר גופני ולהשתמש בהם. אנחנו גאים להפוך אותה לאפשרית היום, באמצעות שיתוף הפעולה האמור עם חברת ANT Wireless ועם חברת Sony Ericsson.”

תגובות סגורות