02/03/11 טקסס אינסטרומנטס מכריזה על מעבדי וידיאו חדשים המעבדים החדשים משדרים חוויית ווידיאו עם ביצועים טובים פי שלושה של עיבוד וידיאו ברזולוציה גבוהה

טקסס אינסטרומנטס (TI) (NYSE: TXN) הרחיבה את פלטפורמת מעבדי המדיה הספרתיים שלה מסדרת DaVinciTM והכריזה על מעבד TMS320DM8168 מסדרת DaVinciTM, ועל מעבד TMS320DM8148 תואם התוכנה, בעל נצילות הספק גבוהה, מסדרת DaVinciTM. עם מעבדי הוידיאו האלו, טקסס אינסטרומנטס עוזרת לחבר אנשים יחד באמצעות תקשורת וידאו, מאפשרת למערכות ראייה בכלי רכב בזמן אמת לתמוך בנהיגה בטיחותית, מספקת בילוי בשעות הפנאי באיכות גבוהה לצרכנים ועוד.

 

  • מעבד המדיה הספרתי DM8168 מסדרת DaVinciTM, לביצועים גבוהים, מציע יכולת יצירת רצף וידיאו גדולה פי שלושה מזו הקיימת בפתרונות מתחרים, עם עד שלושה רצפי וידיאו של 1080p ב–60 מסגרות בשנייה (fps) שפועלים בו–זמנית, 12 רצפי וידיאו של 720p ב–30 מסגרות בשנייה שפועלים בו–זמנית או שילוב של רצפי וידיאו ברזולוציה נמוכה. באופן כזה הצרכנים יכולים לבנות מערכות ממוקדות וידיאו שלוכדות, מקודדות, מפענחות קידוד ומנתחות רצפי וידיאו מרובים בו–זמנית, בעד שלוש תצוגות בלתי תלויות. כמו כן ,הצרכנים יכולים באותו זמן לבדל את המוצרים שלהם עם יכולות ניתוח מתקדמות. מתאים במיוחד למערכות אבטחה באמצעות ווידיאו ברזולוציה גבוהה בערוצים מרובים, מערכות של ועידות וידיאו, רכזות ושרתי מדיה ומערכות שידור וידיאו.
  • מעבד המדיה הספרתי DM8148 מסדרת DaVinciTM להספק נמוך מציע רצף וידיאו יחיד של 1080p ב–60 מסגרות בשנייה בביצועים גבוהים, שלושה רצפי וידיאו של 720p ב–30 מסגרות בשנייה שפועלים בו–זמנית או ריבוי של רצפי וידיאו ברזולוציה נמוכה בהספק של 3 וואט. הוא כולל גם יכולות תצוגה וניתוח מהשורה הראשונה הדומות לאלו של מעבד המדיה הספרתי DM8168 מסדרת DaVinciTM, והוא מצוין ליישומי וידיאו לצריכה או ליישומי וידיאו רפואיים, שמייחסים לנושא ההספק חשיבות ושנדרשים להם רצפי וידיאו מעטים. יישומים אלו כוללים מצלמות וידיאו ל–SkypeTM, חתימה ספרתית אינטראקטיבית, מכשירי DVR או מצלמות לרשת IP עבור מערכות אבטחה בווידיאו, נגני מדיה ברצף ומקרנים לרשת.

 

 

אפשרויות הגירה פשוטות של מוצרים בין מעבד המדיה הספרתי DM8168 למעבד המדיה הספרתי התואם בתוכנה DM8148 בעל נצילות ההספק הגבוהה, מאפשרות ללקוחות ליצור מוצרים מרובים ייחודיים במהירות ובקלות בתוך פלטפורמת המדיה הספרתית בטכנולוגיית DaVinci באמצעות ערכת פיתוח התוכנה (SDK) – EZ – של טקסס אינסטרומנטס, אשר מאפשרת שימוש חוזר והתאמה אישית של קוד תוכנה על ידי השקעה בתוכנה יחידה. הלקוחות יכולים גם להשתמש באותה ערכת SDK – EZ – של טקסס אינסטרומנטס לאותם יישומים שלהם לא נדרש עיבוד וידיאו כדי להגר למעבד המיקרו SitaraTM בטכנולוגיית ARM® התואם פין לפין או לפלטפורמת C6-Integra™ DSP + ARM platforms, במטרה לנצל עוד את ההשקעה האחת בחומרה ובתוכנה.

“העולם רוצה וידיאו ברזולוציה גבוהה בכל התקן שניתן להעלות על הדעת ואנחנו מוכנים לספק אותו”, אמר נילס אנדרסקוב, סגן נשיא למערכות DSP בטקסס אינסטרומנטס. “בעתיד FaceBook לא תהיה עוד האמצעי העיקרי להתקשרות וירטואלית בין אנשים. טקסס אינסטרומנטס היא חלק אינטגרלי של חידושי טכנולוגיות אשר יחברו את האנשים יחד – עם ועידות וידיאו בזמן אמת כיום, ועם טכנולוגיות של וידיאו בתלת ממד ושל הכרת מחוות מחר.”

“חוויות איכותיות בווידיאו דמוי מציאות גורמות למהפכה בדרך יצירת הקשר של העולם”, אמר ג’ים מק’גרגור, אנליסט בחברת In Stat. “החידושים של טקסס אינסטרומנטס יעזרו לעצב את העתיד של הווידיאו. טקסס אינסטרומנטס אינה משתמשת בטכנולוגיה של צד שלישי כדי לאפשר את יכולות הווידיאו המתקדמות. בטקסס אינסטרומנטס מפתחים את טכנולוגיות הווידיאו שלהם, עובדה שמבדלת את טקסס אינסטרומנטס מהמתחרים שלה. חדשנויות כגון מוצרים אלו שהוכרזו היום, הם מה שהתעשייה מצפה – וגם דורשת – שטקסס אינסטרומנטס תספק עבור מוצרי הווידיאו שעומדים לשנות את כללי המשחק בעתיד.”

 

תגובות סגורות