06/03/11 אלקטל-לוסנט ואלטייר סמיקונדקטור מציעות פתרונות TD-LTE החברות ישתפו פעולה בניסויי שטח של TD-LTE בהודו ובסין

אלטייר סמיקונדקטור, המובילה בעולם בפיתוח שבבי 4G LTE חסכוניים ביותר בצריכת החשמל  והמתקדמים והקטנים מסוגם, הכריזה ביחד עם אלקטל-לוסנט על פתרון ה-TD-LTE, המשלב את שבבי ה-4G LTE  שלה עם תשתית ה-LTE של אלקטל-לוסנט.

הפתרון עבר בהצלחה את בדיקות התאימות ובקרוב ישולב במספר ניסויי שדה בהודו ובסין הצפויים להתחיל בשבועות הקרובים. זהו הפתרון החסכוני והיעיל ביותר שקיים בשוק ה-TD-LTE כיום.

“פיתרון ה-TD-LTE של אלטייר הוא פלטפורמה מתקדמת וחסכונית המשלימה את התשתיות שלנו באופן מושלם ומאפשרת לנו למקסם את הרווחים הצפויים מהתרחבותה של תעשיית ה-TD-LTE,” אמר דאג וולף, סמנכ”ל פתרונות LTE באלקטל-לוסנט. “עכשיו כשהשלמנו את בדיקות התאימות עם אלטייר, אנחנו מוכנים ביחד להדגים ללקוחות ברחבי העולם את מלוא היכולות של פיתרון ה-TD-LTE המתקדם ביותר בשוק, ונתחיל זאת עם ניסויי השטח בהודו ובסין.”

TD-LTE הינו סטנדרט דור רביעי אלחוטי שעוצב כדי לתפקד בספקטרום יחידני, מסתמן בדיעבד כסטנדרט הגלובלי של פתרונות ספקטרום ה-TDD  4G. מאז שצ’יינה מובייל בחרה ב-TD-LTE לשדרוג הדור הרביעי שלה, TD-LTE קיבל תמיכה נרחבת ממפעילות מובילות ברחבי העולם.

“TD-LTE, במיוחד בשווקים מתעוררים, מייצג את פוטנציאל הגדילה העצום של LTE בשנים הקרובות, וזהו אחד מהיעדים אסטרטגיים החשובים של אלטייר,” אמר ערן אשד, אחד ממייסדי החברה וסמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי של אלטייר סמיקונדקטור. “תוך שיתוף פעולה עם אלקטל-לוסנט שנמשך מעל לשנה שבמהלכו שילבנו את מוצרי ה-LD-LTE השונים שלנו, אנו בטוחים ביכולתנו לעמוד בציפיות של לקוחותינו, עם פיתרון שמסוגל לתת מענה ללקוחותינו במחירים תחרותיים כפי שנדרש בשווקים אלו.”

תגובות סגורות