09/03/11 החברה הבת של אלביט מערכות בארה”ב תפתח עבור בואינג מערכות תצוגה עילית חדשות למטוסי ה-C-17 של חיל האוויר האמריקאי

אלביט  מערכות בע”מ (NASDAQ  ו –  TASE: ESLT)  (“אלביט מערכות”) הודיעה  היום, כי החברה הבת שלה בארצות הברית זכתה בחוזה של חברת בואינג, לפיתוח מערכות תצוגה עילית חדשות למטוסי תובלה מסוג C-17 עבור חיל האוויר של ארצות הברית. החוזה כולל אופציה לייצור חוזר ולתחזוקה והיקפו הכספי איננו מהותי עבור אלביט מערכות.

מטוסי ה- C-17 משמשים להטסת כוחות ואספקת ציוד מהירה לבסיסי צבא מרכזיים וכן משמשים כרכבת אווירית להעברת חיילים וציוד לזירות לחימה שונות. מערכות התצוגה העילית החדשות ישדרגו את יכולות ה-C-17 כדי שיוכלו לעמוד בדרישות המתגברות להטסת כוחות אמריקאיים ליעדים שונים בעולם.

רענן הורוביץ, מנכ”ל אלביט מערכות ארה”ב, מסר: “אנו גאים בכך שנבחרנו לבצע פרויקט זה, המשלב מערכות תצוגה עילית מובילות שלנו במטוס התובלה המתקדם ביותר בעולם. בחירתה של בואינג הינה עדות להכרה העולמית במובילות הטכנולוגית המוכחת של המערכות שלנו ולתמיכתה המתמשכת של אלביט מערכות ארה”ב בכוחות התורמים באופן שוטף לשמירה על ביטחונה של ארצות הברית”.

תגובות סגורות