14/04/11 ספקית תקשורת מובילה מאמריקה הלטינית מרחיבה את הטמעת פתרונות רדקום לכלל רשת התקשורת שלה בכ-2.5 מיליון דולר

תל אביב, ישראל14 באפריל, 2011 – חברת רדקום (נאסד”ק: RDCM), המספקת פתרונות הבטחת שירות למפעילי תקשורת, הודיעה היום כי ספקית מובילה של שירותי תקשורת מאמריקה הלטינית, תרחיב את הטמעת פתרונות הבטחת השירות של רדקום לכלל רשת התקשורת שלה. זאת, לטובת ניטור מלא של שירותי המולטימדיה G3 שהיא מציעה ללקוחותיה. היקף עסקה זו כ-2.5 מיליון דולר, והיא צפויה להניב 3 מיליון דולר נוספים בשנת 2012 – עם התקדמות פריסת הפתרונות של רדקום.

עסקה אסטרטגית זו עם חברה מובילה מדרג Tier 1, שהינה חלק מקבוצת הטלפוניה הגדולה בחצי הכדור הדרומי, מהווה הישג נוסף לרדקום באזור זה. רדקום תספק פתרון מקיף לרשת התקשורת של המפעיל, אשר מספקת שירותי תקשורת ליותר מ-50 מיליון מנויים.

“אנו שמחים מאד שלקוח מוביל זה בחר שוב בפתרון של רדקום על מנת לנטר את רשת התקשורת שלו. הניסיון המוצלח בהטמעת מערכותיה של רדקום הוביל לקוח זה להשקיע לטווח ארוך בפתרונותיה של רדקום. עסקת המשך זו מהווה הצבעת אמון בפתרונותיה של רדקום”, אמר דוד ריפשטיין, נשיא ומנכ”ל רדקום. “שמנו לעצמנו למטרה למצב את רדקום כספקית מובילה של פתרונות הבטחת שירות לחברות תקשורת בדרג Tier 1, והיכולת שלנו לספק ללקוח זה פתרון מתאים מוכיחה את הצלחתנו”.

תגובות סגורות