חדשות היום

04/05/11 לראשונה בישראל: IsatPhone Pro – טלפון לווייני מתקדם בעלויות של טלפון סלולרי

Station711 זרוע התקשורת הלוויינית הניידת של חברת RRsat Global Communications Network ,משיקה בישראל את ה- IsatPhone Pro – הטלפון הלווייני המתקדם של חברת Inmarsat, הרשת הלוויינית הניידת, אשר יוצע למשתמשים בעלויות של טלפון סלולרי.

ה- IsatPhone Proמאפשר ניהול שיחות, שליחת הודעות SMS, גלישה לוויינית ואיכון GPS, מכל מקום על פני כדור הארץ ובכל תנאי מזג אוויר – על בסיס רשת הלוויינים Inmarsat. IsatPhone Pro יוצע בישראל בכמחצית מהעלות הממוצעת של טלפונים לוויינים מתחרים ובתמחור אטרקטיבי במיוחד לחבילת זמן אוויר – מה שהופך מכשיר זה לטלפון הלוויני המשתלם בעולם.

מאפייני ה- IsatPhone Pro :
איכות קול גבוהה במיוחד
רמקול מובנה
ממשק נוח ואינטואיטיבי בדומה לטלפוני GSM, מסך צבעוני, מקשים רחבים. שרידות גבוהה בתנאי מזג אוויר קיצוניים של 20- עד 55 מעלות צלזיוס, לחות של עד 95%, וכן עמידות מפני זרמי מים ומכות
הטלפון הלווייני היחיד התומך ב-Bluetooth
חיי סוללה ארוכים – כ-8 שעות שיחה וכ-100 שעות המתנה,
אנטנת GPS
תאימות לתחנות עגינה – ערכות דיבורית המיועדות לנהיגה – IsatDock Drive, לשיט – IsatDock Marine ולמיקומים קבועים.

ה-IsatPhone Pro מציע קישוריות יציבה במצבי חירום כגון רעידות אדמה, אסונות טבע או אירועים ביטחוניים, וכן זמינות במקומות נידחים ללא כיסוי סלולרי. התמחור המשתלם של ה-IsatPhone Pro, כמו גם שלל תכונותיו המתקדמות, הופכים אותו לטלפון הלוויני הראשון המציע אלטרנטיבה אמיתית לטלפונים סלולריים במחיר השווה לכל נפש. ה-IsatPhone Pro יוצע לכוחות ביטחון – לטובת תקשורת בעיתות חירום, לסוכנויות נסיעות ולמטיילים באזורים ללא כיסוי סלולרי ולכל לקוח שהיה מעוניין בקישוריות רציפה בכל מקום ובכל עת.

ה-IsatPhone Pro המושק בישראל על ידי RRsat, מפיצה רשמית של רשת הלוויינים Inmarsat, הינו המוצר הראשון ממשפחת מוצרים חדשים של Inmarsat הכוללים בנוסף את ה-LandPhone- (מותאם לשימוש קבוע ביבשה) וה- FleetPhone (מותאם לשימוש קבוע בים) שיכנסו לשימוש באמצע השנה ויאפשרו שיחות קוליות בכל העולם, הודעות טקסט, ויכולות ניווט GPS.

תגובות סגורות