19/05/11 Xilinx רכשה את Sarance Technologies

קו המוצרים החדש הכולל פתרונות חיבוריות יאפשר לחברה להתמודד עם הביקוש ההולך וגובר ליישומי איתרנט במהירות גבוהה, 40G, 100G, 400G

Xilinx( זיילינקס) , ספקית עולמית מובילה של פתרונות מתכנתים לרכיבים דיגיטליים  (FPGA), הכריזה על רכישת Sarance Technologies, בצעד המשלים את קו מוצרי הטכנולוגיה המוביל בתעשייה שהחברה מציעה להתמודדות עם דרישות דור הבא של יישומי line card, עם תוספת של יכולות מתקדמות בתחום התקשורת והחיבוריות. קו המוצרים החדש הכולל פתרונות חיבוריות יאפשר לזיילינקס להתמודד עם הביקוש ההולך וגובר ליישומי איתרנט במהירות גבוהה, 40G, 100G, ואף מעבר למוגדר בפרוטוקול Interlaken, כמו גם עם הדרישות החדשות של מערכות איתרנט ב- 400G.

הרכישה האחרונה מגיעה בעקבות הרכישות של החברות Omiino ו-Modelware והוספת מוצריהן להיצע האסטרטגי הכולל של זיילינקס. המטרה המרכזית של הרכישות היא לספק ללקוחותיה הגדולים של זיילינקס אפשרות של “הכול תחת קורת גג אחת” בתחום שבבי הלוגיקה לתקשורת קווית, לרבות העברה אופטית, ניהול תנועה, עיבוד מנות ופתרונות איתרנט מהיר (Interlaken, MACs ו-High-Bandwidth Bridge). הרכישות השונות מאפשרות לזיילינקס להציע קו מוצרים מלא ומקיף לטיפול בצרכים של ספקיות שירות, ארגונים ומרכזי נתונים.

“הרעב לרוחב פס אינו יודע שובע והוא מגדיל באופן קיצוני את המגבלות המוטלות על תשתיות הרשת ועל המפעילות. הלקוחות מגדילים את רוחבי הפס של כרטיסי הקו אל הטווח שבין 200Gbps ו-400Gbps ופתרונות מובילים של איתרנט MAC ושל Interlaken מדרגי הם המפתח שיאפשר ל-FPGAs למלא תפקיד מרכזי ביישומים הללו”, אומר קרישנה רנגאסאי, מנהל חטיבת מוצרי תקשורת בזיילינקס. “התעשייה כולה מכירה את קו המוצרים והמומחיות של Sarance. צירוף של מובילה טכנולוגית כזו בתחום ה-MAC וה-Interlaken אל שורותינו תעניק לזיילינקס את היכולת להגדיל ולהאיץ את ההחלפה של ASSPs ו-ASICs ברבות מהתוכניות הפועלות ב-40G/100G ומעבר לכך”.

“יישומי איתרנט ו-Interlaken הולכים וחודרים אל תחום ציוד התקשורת הן במגזרים המסורתיים יותר והן בחדשים, ואנחנו צופים כי אימוץ נלהב זה יימשך ויחד עמו גם הצורך להתמודד עם היבטים נוספים של שוק התקשורת”, אומר בוב ווילר, אנליסט בכיר לתחום הרשתות בקבוצת ליינלי. “Sarance מוכרת כספקית מובילה של IP Interlaken ושל IP לאיתרנט לכל תחום שבבי הלוגיקה והטכנולוגיה שלה תעזור לחזק את יכולתה של זיילינקס לשרת את שוק התקשורת עם כל קשת הפתרונות הנדרשים”.

תגובות סגורות