30/05/11 דיקומנו משיקה כלי המאפשר למנהלים לקבל את כל האינפורמציה העסקית והתהליכית לטלפון הנייד ולאשר או לדחות בקשות דחופות

רכיב ה- On-the-Go Approval  מאפשר למנהלים לאשר תהליכים עסקיים (SAP Business Workflow) על גבי פלטפורמות סלולריות, מכל מקום וללא קישור לרשת הארגונית או חיבור ישיר למערכת ה-SAP

30 במאי 2011, דיקומנו משיקה כלי המאפשר למנהלים לקבל את כל האינפורמציה העסקית והתהליכית לטלפון הנייד ולאשר או לדחות בקשות דחופות. רכיב ה- On-the-Go Approval  מאפשר למנהלים לאשר תהליכים עסקיים (SAP Business Workflow) על גבי פלטפורמות סלולריות, מכל מקום וללא קישור לרשת הארגונית או חיבור ישיר למערכת ה-SAP.

הרכיב המשלים (Add-on) , שפותח בדיקומנו, במשך כחצי שנה, מאפשר לכל משתמש לקבל החלטות ולאשר תהליכים מכל מכשיר סלולרי חכם בכל זמן ומכל מקום, גם בתנאים של חוסר תקשורת מוחלט בטלפון (מצב טיסה או איזור ללא כיסוי). לצורך כך, מעבירה המערכת  ‘בדחיפה’ למכשיר הטלפון את כל המידע העסקי הנדרש לקבלת ההחלטה.

באמצעות הרכיב,  מתקבלות בקשות לאישור תהליכים עסקיים (הזמנות, הצעות מחיר, הנחות ועוד) ישירות למכשיר הסלולר של המנהל. המנהל מאשר את הבקשות ישירות ממכשיר הטלפון ומקצר באופן דרמטי את טווחי הזמן הנדרשים לביצוע סבב האישורים ללא צורך בתחנת עבודה, קישור לרשת הארגונית או חיבור למערכת ה- SAP.

הכלי הינו ייחודי ופורץ דרך בכך שהוא אינו דורש התקנות מיוחדות במכשירי הסלולר או מחברים (Connectors) למערכת ה- SAP בארגון. הרכיב  עובד עם כל סוגי הטלפונים החכמים והוא מציג ממשק גרפי אינטואיטיבי המחליף את מסכי האישור הסטנדרטיים ב- SAP  ומייתר את הצורך בהדרכה ייעודית.

אבי משען, מייסד ויו”ר דיקומנו, מוסר: “היכולת לבצע משימות workflow ללא קשר לקישוריות האלחוטית שלך היא משאלת לב של כל מנהל עסוק. הכלי שפתחנו מגשים משאלה זו ומאפשר למנהלים לאשר בקשות דחופות ללא קשר למיקומם הפיסי,

בכל עת ובכל מקום, מכל מכשיר נייד ובצורה מאובטחת.”

עפ”י המודל המקובל כיום, נהוג לשלוח למאשר פריט דואר ( (email המכיל אינפורמציה כללית בקשר לתהליך וקישור (Link) למערכת ה-SAP  . לחיצה על הקישור מוליכה את המאשר לטרנזאקציה המתאימה במערכת ה- SAP בה מתבצע האישור. מודל ה- On-the-Go מוסיף לפריט הדואר מידע עסקי וכפתורי החלטה שיחד מאפשרים אישור לא מקוון של פריט העבודה. מודל ה- On-the-Go תומך במודל הקיים ומרחיב אותו כך שהמנהל יכול לבחור, על פי הנסיבות והתנאים, באיזה מודל להשתמש. מאותו email יכול המנהל ללחוץ על ה- Link  ולהתחבר למערכת או לקרוא את הנתונים בנייד ולאשר את פריט העבודה ישירות מהטלפון. אין צורך לבחור מראש באיזה מודל להשתמש ואין צורך לשלוח שני פריטי דואר.

מחשבה ועבודה רבה הושקעו בנושא אבטחת המידע ובקרת הונאות. המערכת לא מאפשרת להעביר או להסב פריט דואר למשתמש אחר. כל המידע הקשור בהחלטת המנהל מוצפן ואינו ניתן לפיענוח מחוץ לקונטקסט הקיים במערכת ה- SAP. בנוסף, כחלק מאבטחת המידע, במידה של כשל בתהליך החיווי לא מוחזר למשתמש אלא נשלח לאחראי המערכת כהודעה שמכילה את נתוני התהליך להמשך בדיקה וניתוח. מבחינת ייחוס מידע, למרות שהתהליך אינו מקוון, האישור נרשם על שמו של המנהל המאשר וכך גם כל נתון נוסף שהוא מבקש להעביר (סיבת האישור/דחייה, הערות ועוד).

הכלי החדש פותח על ידי חברת דיקומנו תחת מיזם DPass שהינו מיזם מיסודה של דיקומנו בשיתוף חברת סורפאס (Surpass) לפיתוח SAP Business Workflow. הוא משווק כחלק מפיתוח Workflows חדשים וגם כשירות המאפשר, באמצעות שינויים מינוריים, להפוך Workflow ‘רגיל’ ל- On-the-Go Enabled 

תגובות סגורות