01/06/11 פאוור תקשורת תכריז ב-INFOSEC 2011 על שורה של השקות ושיתופי פעולה מסקרנים חדשים

חברת פאוור תקשורת, המתמחה בהפצה, יישום ושילוב של פתרונות אבטחת מידע, גיבוי ואחסון, תקשורת נתונים ואינטגרציה בסביבות מיחשוב ופלטפורמות מגוונות, תכריז ב-INFOSEC 2011 על מספר שיתופי פעולה חדשים ומסקרנים חדשים ומספר השקות בולטות של מוצרי מעבדת קספרסקי ומוצרי אבטחת מידע אחרים.

במסגרת INFOSEC 2011 תחשוף פאוור תקשורת לראשונה בישראל את Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition. כחלק ממהלכי ההשקה יוכלו משתתפי הכנס להתנסות בסימולטור פורמולה 1 על גבי מסכי ענק.

מוצר נוסף של מעבדת קספרסקי שיוכרז לראשונה ב-INFOSEC יהיה הגרסה השנייה של חבילת Small Office Security  Kaspersky (KSOS) של מעבדת קספרסקי, חבילת פתרונות אבטחה שתוכננה במיוחד להגנה על עסקים קטנים ובינוניים. התוכנה פשוטה להגדרה, מתעדכנת באופן עצמאי, ויש לה השפעה מינימלית על משאבי המערכת של המשתמש, וזאת מבלי לוותר על אבטחה אופטימלית של תשתיות המחשוב של העסק.

Kaspersky Small Office Security 2 כוללת שורה של תכונות חדשות, כגון: יכולות גיבוי, מערכת להצפנת נתונים, מודול ניהול סיסמאות ומרכז שליטה שנועדו לשפר את רמת האבטחה וניהול המערכת. כלי גיבוי גמישים, אשר שולבו במוצר לראשונה, נועדו למנוע זליגה ואובדן של הנתונים הכספיים, מידע על לקוחות ומידע יקר-ערך אחר – במקרה של תקלות מחשב ושגיאות עובדים. המערכת מאפשרת לתזמן גיבוי של עותק מהקובץ, אחסון של כל גרסאות הקובץ, ויצירת עותקי גיבוי בכל מחשב או התקן אחסון ברשת וכל זאת תוך הגדרה של סיסמת גישה. כל קובץ שאבד או שונה בטעות ניתן לאחזור בכמה לחיצות עכבר.

פאוור תקשורת תכריז עוד ב-INFOSEC על מינויה כמפיץ מורשה בישראל של פתרונות אבטחת המידע המקיפים של חברת PineApp לדואר אלקטרוני ארגוני, לשרת  EXCHANGE, לתחנות קצה ל-DLP ולמכשירי סלולר, בנוסף ליכולות אירכוב דואר אלקטרוני וסינון גלישה. פתרונות אבטחת מידע ישווקו בחבילות משולבות של מוצרי PineApp ומוצרי מעבדת קספרסקי.  

“אנו גאים לשתף פעולה עם חברת PineApp שהיא חברה ישראלית על טהרת הכחול לבן, ומוכרת היטב בתעשייה העולמית בכלל והארצית בפרט בזכות הישגיה המהפכניים והטכנולוגיה אשר מיצבה אותה כמובילה בתחומה”, אומר נועם פרוימוביץ, מנכ”ל פאוור תקשורת.  

פאוור תקשורת תכריז גם על מינויה כמפיץ מורשה ובלעדי בישראל של פתרונות השרת האישי לעסקים קטנים של חברת Collax. במסגרת שיתוף הפעולה תאפשר פאוור הפצה חינם של שרת המיועד לארגונים קטנים, המונים עד חמישה משתמשים. פיתרון ‘הכל כלול – לעסקים קטנים’ יושק ויחולק חינם   בתערוכת INFOSEC, וכמו כן ניתן יהיה להורידו ישירות מאתר החברה www.collax.com.

פיתרון All in One-server-for-small-businesses של Collax מתאים הן למשתמש הביתי והן ללקוחות SOHO. הפתרון קל להתקנה, הוא משתלב בקלות עם הרשת המשרדית הקיימת ויש לו ממשק משתמש פשוט להפעלה, שאינו מחייב ידע ב-IT או במחשוב רשתות, כשהוא מייתר למעשה את הצורך באיש IT פנימי במשרד. בנוסף, מתכוונת פאוור להקים רשת משווקים ואינטגרטורים שתתקין את הפתרונות לעסקים קטנים ותאפשר להם להצטרף לעידן הענן ללא עלות.

תגובות סגורות