05/06/11 סאנדיסק ישראל- בדירוג חברות ה”פלטינה” של דירוג “מעלה” לשנת 2011

באירוע שנערך הבוקר (יום ראשון) בבורסה לניירות ערך בתל אביב דורגה סאנדיסק ישראל ברשימת חברות ה”פלטינה”, של ארגון מעלה. דירוג מעלה מדרג עסקים בישראל על פי רמת ניהול האחריות התאגידית בפירמה (כולל איכות סביבה, אתיקה בעסקים, זכויות אדם וסביבת עבודה, מעורבות בקהילה ממשל תאגידי ודיווח חברתי סביבתי). ברשימת הפלטינה בקטגוריית החברות הפרטיות או הנסחרות בחו”ל, נמצאות השנה חברות דוגמת אינטל ישראל, ECI, מוטורולה ישראל, מיקרוסופט ישראל, רפאל, SAP ישראל, וכאמור גם סאנדיסק ישראל.

דירוג מעלה 2011 משקף את המשך השיפור באחריות תאגידית בקרב החברות הגדולות במשק הישראלי. החזון לדירוג מעלה הוא לעודד שילוב של תועלת חברתית כחלק מתועלת עסקית, ופיתוח התהליכים המתאימים להשגת מטרה זו.
החברות המשתתפות בדירוג הן חברות
ציבוריות ופרטיות שמחזור ההכנסות שלהן הוא מעל 320 מיליון ₪, אשר נכללות בשנתוני B&D ו/או BDI ו/או נכללות במאגר המניות למדדי בורסה. בכל קבוצת חברות (ציבוריות ופרטיות) 3 רמות של ציונים: פלטינה, זהב וכסף – בהתאם
לציון הסופי שניתן בדירוג.

“המיקום שלנו ברשימה המאוד מרשימה של חברות הפלטינה, מדגים היטב את החשיבות שאנו מייחסים לנושאים דוגמת אתיקה בעסקים, שמירה על איכות הסביבה, הקפדה על סביבת העבודה,  מעורבות בקהילה ודיווח חברתי סביבתי”, אומר
דן ענבר, מנכ”ל סאנדיסק ישראל, שלקח חלק באירוע. “אחריות תאגידית בסאנדיסק היא אסטרטגיה ניהולית חוצת חברה ואנו גאים להכלל ברשימה השנה”.

תגובות סגורות