14/06/11 Frost & Sullivan קבע:Actelis Networks במקום ה-1 כמובילת שוק ה-EFM מעל כבלי נחושת לשנת 2011

פתרונותיה החדשניים של אקטליס מעניקים ביצועים טובים יותר ורוחב פס גבוה יותר וטווחים ארוכים יותר  של שירותי אתרנט

חברת הסטארט אפ הישראלית Actelis Networks®, הספקית הגלובלית המובילה של פתרונות אתרנט על גבי נחושת, נבחרה ע”י Forst &Sullivan Frost & Sullivan כמספר 1 וכמובילת שוק צפון אמריקה לשנת 2011, בתחום EFM מעל גבי כבלי נחושת במייל הראשון (First Mile over Copper – EFMC), לשנת 2011. הפרס הוענק לאקטליס בזכות יכולתה להוביל את השוק באמצעות שירותי Ethernet רחבי היקף, בסיס לקוחות מגוון אשר הולך וגדל, ויכולת הצגת טכנולוגיות חדשניות הכוללות טכנולוגיית פטנט DRB DRB technology. כל אלה מאפשרים לספקי שירותים בצפון אמריקה להשיג, בעלויות משתלמות, למעלה מפי 2 מיכולת הכיסוי שלהן.

Frost & Sullivan צופה כי שוק ה-EFMC ימשיך להניע את צמיחת השוק על ידי שירותים עסקיים הכוללים T1 ו-T3 כמו גם DSLAM ו-mobile backhaul,

על פי פריירנה ריינה, אנליסטית מחקר בחברת Frost & Sullivan, “אקטליס נטוורקס, עם הפטנט הטכנולוגי שלה, יכולה להגדיל את יכולתה והובלתה בשוק על ידי מתן מענה לצרכים קריטיים בתוך אפליקציות אלה, בעלויות נמוכות. היכולת לספק רוחב פס גבוה מעל תשתית כבלי הנחושת הקיימים מאפשרת ניצול רוחב הפס באופן מיידי למרחקים עצומים, כמו גם שיפור הביצועים. פתרון זה מבטל את הצורך להשקיע מיליארדי דולרים בבניית רשת תקשורת מבוססת סיבים אופטיים”.

אקטליס הכריזה בשנת 2010 על מספר לקוחות חדשים אשר ניתן לייחס את הביצועים הטובים שלהם בשנה זו למוצריה של החברה ועל יכולתם לספק אלטרנטיבת שירותים מסורתיים מעל גבי תשתית הנחושת הקיימת, במחיר נמוך באופן משמעותי.

אריק ואלון, סמנכ”ל שיווק של חברת אקטליס, אומר: “היותה של אקטליס מובילת שוק בתחום של אתרנט מעל תשתית כבלי נחושת, הינה תוצאה הנובעת משילוב של פתרונותינו החדשניים עם צרכי הלקוחות. היתרונות המשמעותיים בטכנולוגיה שלנו מהווים ציון דרך חשוב המוכיח את יכולות לקוחותינו לשדרג את רשת התקשורת הקיימת שלהם, לענות לצרכים המיידיים של השוק ולחסוך בהוצאות”

תגובות סגורות