חדשות היום

16/06/11 קיידנס משיקה חבילת מוצרים המקצרים את תהליך אינטגרציית המערכת במחצית

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), מובילה עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, הודיעה על פריצת דרך בתכנון האלקטרוני עם השקתה של חבילת מוצרים חדשה המבטיחים לקצר את זמן אינטגרציית המערכת בכמחצית עבור פיתוח מערכות חדשות. חבילת המוצרים מקרבת בין פיתוח התוכנה לבין החומרה באופן שלא היה קיים בעבר ומציעה ארבע פלטפורמות הקשורות ביניהן ומאפשרות תכנון חומרה ותוכנה משותף מהפיתוח ברמת הארכיקטורה ועד לבניית אבות הטיפוס. עד היום, אף חברה לא הציעה חבילה מלאה של פלטפורמות לפיתוח חומרה-תוכנה משותף.

“המהירות שבה עולה מורכבות התכנון היום גבוהה בהרבה מכפי שחזינו לפני שנה כאשר דנו לראשונה בטרנספורמציה המתפרצת המתרחשת בתחום של תכנון מערכות”, אומר ג’ון ברוגמן, סגן נשיא בכיר ומנהל שיווק בקיידנס. “מחזורי פיתוח מוצרים הולכים ומתקצרים עד כדי שישה חודשים, מה שמפעיל לחץ עצום על צוותי תכנון שנאלצים לעבוד מסביב לשעון כדי לספק מערכות תחרותיות – ואפילו אז יש סיכון גבוה שהתכנונים שלהם לא ימומשו. חבילת הכלים שלנו מספקת רמה של חיבור שלא הייתה קיימת עד כה בין התוכנה לחומרה, מה שיאפשר לא רק שיטות תכנון יעילות ביותר אלא גם יגדיר מחדש את התהליך של תכנון מערכות בעתיד”.

החבילה לפיתוח מערכות של קיידנס מציעה שני מוצרים חדשים:Cadence Rapid Prototyping Platform – פלטפורמה לבנייה מהירה של אבות טיפוס, ו-Cadence Virtual System Platform – פלטפורמה למערכות וירטואליות, ומחברת אותם לשתי פלטפורמות מובילות בשוק מבית קיידנס, ה-Cadence Palladium XP Verification Computing Platform – פלטפורמת מחשוב ואימות, וה-Cadence Incisive Verification Platform שמשמשת כפלטפורמת אימות. החבילה החדשה מציעה יישום ייחודי שמאפשר למתכנני מערכות לעבור במהירות משלב פיתוח אחד למשנהו.

תגובות סגורות