27/06/11 מלאנוקס מאיצה מחצית ממערכות הפטא-פלופ בעולם; מספקת קישוריות הניתנת להרחבה עבור הדור הבא של מחשבי העל

טכנולוגיית האינפיניבנד של מלאנוקס מאפשרת צריכת אנרגיה היעילה ביותר למערכות

פטא-פלופ, כולל הביצועים הטובים ביותר ברשימת ה- TOP500 של מחשבי העל

 

סאניוויל קליפורניה ויקנעם ישראל – 27 ביוני 2011 – חברת מלאנוקס טכנולוגיות בע”מ
(מלנקסNASDAQ: MLNX; TASE:), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון הודיעה היום כי היא ממשיכה לשמור על מעמדה כספקית עולמית מובילה בקישוריות מקצה לקצה בקרב מחשבי העל ברשימת ה- TOP500. כפי שפורסם ברשימת ה- TOP500 בחודש יוני 2011, גדלה רשימת מחשבי העל המקושרים באינפיניבנד בקצב צמיחה שנתי של 20% מ- 2008 ל- 2011 וסיפקה קישוריות, ביצועים מובילים ויעילות ל- 206 מחשבי על. פתרונות הקישוריות הסקלאביליים של מלאנוקס מאיצים את כל חמש מערכות הפטא-פלופ המבוססות אינפיניבנד מתוך ה- TOP10 ומספקים את צריכת האנרגיה היעילה ביותר למערכות פטא-פלופ (המבצעות 1000 טריליון פעולות נקודה צפה בשנייה), הטובה פי שניים לעומת הממוצע הכולל בכל מערכות הפטא-פלופ. שינוע העומסים וההאצה במוצרי מלאנוקס בקישוריות אינפיניבנד מאפשרים את המערכת עם יעילות הביצועים הגבוהה ביותר ברשימת ה- TOP500, עם יעילות מערכת ו- CPU של 96.3%.

מספר ליבות ה- CPU המקושרות באינפיניבנד מתוך רשימת מחשבי ה- TOP500 גדלה ב- 34% מיוני 2010 ליוני 2011 וכמות ביצועי מערכות מבוססות אינפיניבנד גדלה ב- 44%. צמיחה זו מאפיינת את העלייה בדרישה לאינפיניבנד כדרך למקסום משאבי מחשוב, תפוקה, וסקלאביליות ביצועים במערכות המחשוב המהירות בעולם.

מתאמי ConnectX® לאינפיניבנד ומתגים של מלאנוקס מייעלים ביצועי קלט/פלט ומספקים קישוריות סקלאבילית, השהיה נמוכה, וצריכת אנרגיה יעילה למחשבי העל המהירים בעולם ובכללם מחצית ממערכות הפטא-פלופ ומחצית ממחשבי ה- TOP10 (5 מערכות). אינפיניבנד משמש לקישור 61% ממחשבי ה- TOP100 (61 מערכות), 58% ממחשבי ה- TOP200 (115 מערכות), 49% ממחשבי ה- TOP300 (147 מערכות) ומקשרת יותר מערכות ב- TOP400 (177 מערכות) לעומת קישוריות באית’רנט או בטכנולוגיה אחרת. פתרונות האינפיניבנד 40 ג’יגה-ביט לשניה של מלאנוקס לקישוריות מקצה לקצה מספקים ביצועים ונצילות מובילים, ומאפשרים למשתמשים את ההחזר הטוב ביותר להשקעה עבור דרישות המחשוב עתיר הביצועים בתשתיות השרתים והאחסון שלהם.

“פתרונון האינפיניבנד של מלאנוקס לקישוריות ממשיכים להציג ביצועים מובילים, יעילות, סקלאביליות ואמינות למערכות מחשבי העל המהירים ביותר”, אמר איל וולדמן, יו”ר נשיא ומנכ”ל מלאנוקס. “עם יותר ממחצית ממערכות הפטא-פלופ בעולם ושלוש המערכות היעילות ביותר ברשימה, פתרונות האינפיניבנד של מלאנוקס לקישוריות מקצה לקצה מספקות את ההחזר הגבוה ביותר להשקעה עם יעילות מובילה ללא פגיעה בביצועים”.

תגובות סגורות