06/07/11 חברת ComQi של קרן JVP זכתה בפרס מוצר השילוט הדיגיטאלי של AV Technology Awards

חברת ComQi של קרן JVP הירושלמית זכתה בפרס מוצר השילוט הדיגיטלי הטוב ביותר במסגרת AV Technology Awards. ComQi, שנולדה כתוצאה ממיזוגן של Minicom Digital Signage ו- EnQii, הנחשבת כמובילה עולמית בתחום ניהול והפצת מדיה  לשוק השילוט הדיגיטאלי, זכתה בפרס מוצר השילוט הדיגיטאלי הטוב ביותר לשנת 2011 בזכות מוצר ה- ScreenGate IP Streaming שפיתחה.

הפרס, אשר נחשב לאחד היוקרתיים בתעשיית האודיו- וידאו העולמית, ניתן לחברות המציעות למשתמשי הקצה  מוצרים פשוטים לשימוש ואמינים הנבחנים על פי ביצועיהם וחישוב החזר ההשקעה בהם (ROI).

 ScreenGate הוא מוצר ראשון מסוגו המציע פתרון הזרמת מידע העונה על הצרכים המיוחדים של רשתות שילוט דיגיטאלי. ScreenGate משתלב עם רשתות ה-IT הקיימות של החברה תוך מיקסום הרשתות הקיימות והעברת מידע באמצעות IP על גבי תשתית LAN או WAN קיימת. בשל כך הוא צורך רוחב פס צר במיוחד להזרמת תוכן באיכות HD. 

בנימוקי השופטים צויין כי “משפחת מוצרי ScreenGate מציעה קו שלם של מוצרים בעלי טכנולוגיה מצויינת, מהונדסים היטב המהווים פתרון בעל עלות- תועלת מצויינת לצרכי שוק השילוט הדיגיטלי”.

רוני גוגנהיים, נשיא ComQi, מסר כי  “אנו גאים לקבל פרס חשוב זה הממחיש את מובילותינו  כספק מוביל בשוק פתרונות התקשורת.  ScreenGate מהווה נדבך חשוב באסטרטגיה המלווה את ComQi מיום היווסדה, ומיישמת את החזון המלווה אותנו שנים- טכנולוגיה המאפשרת לכל תוכן להיות מועבר לכל מקום על פני הגלובוס, בזמן הנכון ובאמצעות תשתית הרשת הקיימת”.  

ComQi הנה תולדה של המיזוג הטרי של מובילות ענף השילוט הדיגיטלי Minicom Digital Signage (MDS) הישראלית ו-EnQii Holdings  האמריקאית. החברה כיום הינה מובילה עולמית לניהול והפצת מדיה לשוק השילוט הדיגיטאלי לצד פלטפורמות לניהול רשת תקשורת וטכנולוגיות הפצה מדיה חדשניות. לחברה סניפים בירושלים, ניו יורק, ,ציריך, טורונטו, הונג קונג ולונדון, ו- 400,000 מסכים ברחבי העולם נשלטים באמצעות הטכנולוגיה שפיתחה. ComQi מתמחה ביצירת פתרונות מלאים ללקוחותיה על בסיס הרשתות הקיימות, תוך חסכון בעלויות

תגובות סגורות