חדשות היום

14/07/11 קיידנס רוכשת את חברת Azuro

קיידנס (Cadence), מובילה וחדשנית עולמית בתחום התכנון האלקטרוני, הודיעה כי רכשה את חברת אזורו (Azuro) המובילה שינוי פרדיגמה באופטימיזציה וביישום הדיגיטלי של SoCs (מערכות על-גבי שבב) מהדור הבא. אזורו מציעה טכנולוגיה ייחודית למיטוב שעון בו-זמני המוכרת גם בשם ccopt ומספקת יכולות מצוינות למתכננים המתמודדים עם האתגרים הכרוכים בעלייה ברמת הביצועים, דרישות שטח והספק. טכנולוגיית ה-ccopt מספקת באופן ייחודי שיפור ניכר באיכות הסיליקון (QoS) בתכנוני מעבדים מהירים בפרמטרים הבאים:

  • הספק – ירידה של עד 30% בצריכת ההספק של השעון (Clock tree) ושיפור של עד 10% בהספק הכולל
  • ביצועים – שיפור על עד 100 מגהרץ עבור תכנוני גיגהרץ
  • שטח – צמצום של עד 30% בשטח  השעון

“זרימות יישום דיגיטליות מסורתיות מגיעות לקצה גבול היכולת שלהן אל מול דרישות ההספק, הביצועים והשטח של תכנוני ה-SoCs הקיימים היום”, אומר צ’י-פינג הסו, סמנכ”ל מו”פ בקבוצת מימוש הסיליקון בקיידנס. “אזורו המציאה טכנולוגיה מהפכנית שהנה  מעבר לזרימות היישום הדיגיטלי המסורתיות הנוטות לחזרה עצמית ולריבוי  שלבים ומספקת יתרונות ניכרים הן עבור תכנוני ה-SoC והסיליקון המורכבים הקיימים היום והן עבור ה-SoCs בצמתי התהליך המתקדמים בדורות העתידיים. אנו מקדמים בברכה את אזורו ואת הטכנולוגיה החדשנית שלה אשר תשתלב ב-Encounter Digital Implementation של קיידנס”.

רכישה זו, לצד הרכישה האחרונה של אלטוס (Altos), מוכיחה  את מחויבותה של קיידנס להשקיע ולספק את הטכנולוגיות הנחוצות שיעזרו ללקוחותיה לממש את הדור הבא של תכנוני SoC. רשת השעון היא לב לבו של כל תכנון מהיר ו/או דל-הספק והיא נהיית קריטית להשגת יעדי ההספק, הביצועים והשטח של ה-SoCs.

תגובות סגורות