17/07/11 נגהקום, החברה המובילה בתחום ממשל טכנולוגיות מידע, מתרחבת לשוק האמריקאי

נגהקום חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Vantage Group למטרת מכירת הפתרונות שלה לממשל טכנולוגיות מידע בדרום מערב ארה״ב ומתן שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ. 

הרצליה פיתוח, ישראל, ו-סנטה אנה, ארה״ב – חברת נגהקום, ספקית מובילה של פתרונות לממשל טכנולוגיות מידע ותאימות רגולטורית, הכריזה היום על שיתוף פעולה עם Vantage Group, חברה מובילה בתחום אבטחת המידע, שמשרדיה בסנטה אנה שבקליפורניה. כחלק מההסכם, Vantage Group תמכור את תוכנת Nogalogic של נגהקום ותספק שירותי ייעוץ והערכות סיכונים באמצעות הפתרון. Vantage Group אף תספק תמיכה והדרכה בכל הנוגע למוצרי נגהקום ללקוחותיה הממוקמים בדרום מערב ארה״ב. Vantage Group תהיה החברה הראשונה שמוכרת את הפתרונות של נגהקום בארה״ב ותוביל את חדירתה של נגהקום לשוק האמריקאי.

NogaLogic של נגהקום היא פתרון לממשל טכנולוגיות מידע, המספקת שקיפות חסרת תקדים של הנתונים העסקיים הבלתי מובנים. באמצעות NogaLogic, חברות יכולות לזהות, לסווג ולנתח בקלות את הנתונים הבלתי מובנים שלהן – לרבות מסמכים המכילים מידע עסקי רגיש – ולדעת היכן הם ממוקמים, מי ניגש אליהם ומתי, איזה שימוש נעשה בהם וכיצד הופצו בארגון כולו. בעקבות זאת, משתמשי NogaLogic יכולים לנקוט את הפעולה הנחוצה כדי לעמוד בדרישות רגולטוריות שונות.

NogaLogic מושתת על פלטפורמה ייחודית לסיווג נתונים אשר מזהה ומסווגת נתונים בלתי מובנים באופן אוטומטי – לרבות נתונים עסקיים רגישים – על סמך ההקשר העסקי הספציפי של הנתונים והערך שלהם לארגון.

״ארה״ב היא ללא ספק השלב הבא באסטרטגיית הצמיחה של נגהקום, ואנו סבורים שהשוק האמריקני ופתרון NogaLogic שלנו בשלים זה לזה כרגע״, כך לדברי תומס קוודנאו, מנכ״ל נגהקום. ״Vantage Group היא חברה מובילה בתעשיית אבטחת המידע ויש לה בסיס לקוחות חזק ומבוסס ברחבי דרום מערב ארה״ב. לכן אנחנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם Vantage Group ולעבוד עמם כדי להוביל את החדירה של נגהקום לשוק האמריקני, ואנחנו מאמינים ששותפות אסטרטגית זו תספק ערך עסקי ארוך טווח לשתי החברות״.

״ההתמודדות עם דרישות הפיקוח על מידע, כמו תקנות HIPPA, ‏PII, ‏PCI DSS,‏ Sarbanes Oxley, ISO 270001 ותקנות רבות אחרות היא עדיפות עליונה עבור מנהלי אבטח המידע ומבקרי הפנים והינה אחת מהמשימות המאתגרות ביותר שלהם. NogaLogic מספק פתרון ייחודי לפיקוח על נתונים, המסייע לחברות לפתור אתגרים אלה לתקנות ולעמוד בדרישות רגולטוריות פנימיות וחיצוניות״, אמר לס פלאמר, מנכ״ל Vantage Group. ״לכן אנחנו שמחים מאוד לעבוד עם נגהקום ואנו מצפים בקוצר רוח להרחבת הנוכחות של נגהקום ברחבי ארה״ב בחודשים הקרובים״.

 

תגובות סגורות