18/07/11 מיקרוסופט תשקיע 5.8 מיליארד דולר בתוכניות לשותפים- תעניק תמריצים לפרויקטים של לקוחות בתחום הענן הפרטי והציבורי

מיקרוסופט תשקיע 5.8 מיליארד דולר בשנת הכספים 2012 במגוון תוכניותיה לרשת השותפים של החברה. זאת במטרה לסייע להם להגדיל את עסקיהם ולהתמודד עם צורכי הטכנולוגיה המתפתחים של לקוחותיהם ברחבי העולם. הסכום יושקע בכלים, תמריצים ובתוכניות הדרכה.

“הצלחה בשוק היום ובעתיד יחד עם השותפים שלנו תלויה באספקת טכנולוגיות מדהימות ברמה עולמית שיענו על צורכי הלקוחות, כמו גם בתמריצים מתאימים לשותף, כלים והכשרה, אשר יובילו לצמיחה עסקית שלהם”, אמר ג’ון רוסקיל, סגן נשיא מיקרוסופט האחראי על רשת השותפים העולמית של החברה שנשא את דבריו בפני למעלה מ -15,000 משתתפים מרחבי העולם בוועידת השותפים העולמית של מיקרוסופט.  “אנו מביאים את השותפים שלנו לענן יחד איתנו – הם יוכלו להשתמש בכלים וביישומים שיקבלו עכשיו כדי לקחת את הלקוחות שלהם אל הענן”.

רוסקיל הכריז על פתרונות חדשים או פתרונות מורחבים וכן על תמריצים בתחום  השירותים המקוונים אשר זמינים עתה ומותאמים לסדרי עדיפויות כגון: פרויקטים של לקוחות, צמיחה מואצת של אימוץ ענן ציבורי ופרטי וכלים נוספים שמעידים על מחויבותה העמוקה של מיקרוסופט להצלחת השותפים. מיקרוסופט מעודדת את השותפים לפעול במסגרת רשת השותפים כדי ליהנות מן התמריצים הללו.

תגובות סגורות