חדשות היום

רכיבי פרוטוקול MIL-STD-1553

קבוצת National Hybrid הוקמה בשנת 1974 כמענה לצורך גובר בתעשיות הצבאיות לספק microcircuits אמין בעל ביצועים גבוהים. כיום נרכשה החברה ע”י API Technologies Corp. ומציעה ללקוחות מגוון רחב של יכולת טכנולוגית ליישומים צבאיים ותעשייתים.

Eytan Riahi, Elina Electronic Engineering Group LTD.

MIL-STD-1553  הינו סטנדרט צבאי הנמצא בשימוש נרחב, המגדיר את התכונות המכאניות, חשמליות ופונקציונאליות של פס תקשורת נתונים טורית ואת פרוטוקול העברת הנתונים. קו העברת הנתונים (Data Bus) נועד לאפשר העברת נתונים בין מערכות שונות, בדומה למערכת LAN האזרחית.
בשנות ה-70 הגדיר משרד ההגנה האמריקאי את התקן הצבאי MIL-STD-1553  לשימוש במערכות אוויוניות אך במהרה נכנס לשימוש גם במערכות נוספות בהן היה צורך לתקשורת בין מספר תת- מערכות הפועלות בו זמנית. המערכות המורכבות השונות נמצאות במטוסים, ספינות, טנקים וכלים צבאיים ואזרחיים אחרים. תאימות בין המערכות הינה הכרחית לחסכון במקום פיזי, בהקטנת משקל המערכות בהצלבת מידע ובניצול מירבי של המערכות הקיימות.
מערכת ניווט, מערכות טיסה, תצוגות ומערכות טיסה מתוחכמות נבנו ע”י מספר סאב-מערכות, ונועדו להתממשק ולעבוד כמערכת אחת. ככל שנוספו מערכות נוספות תא הטיס (הקוקפיט) נעשה עמוס מסורבל וקשה להפעלה. כך נבנה הצורך להעברת המידע בין המערכות השונות. חיישנים שונים הנמצאים במערכת מסוימת, יכולים להעביר מידע למערכות נוספות ללא צורך בכפילות של חיישנים או מידע.
MIL-STD-1553 נמצא כיום בשימוש במספר אפליקציות: החל ממטוסים עד ללוויינים וכן ב-payload. הוא מיושם במטוסי תדלוק, מפציצים, רכבי לחימה, ומסוקים. וכמו כן, הוא בשימוש גם במערכות התקפה.

MIL-STD-1553 Aries

UAV של חברת API

7mm Dual 1553 Data Bus Transceiver

Pan Tilt Zoom - API

מערכות אזרחיות רבות מצאו שימוש בתקשורת זו כגון, רכבות תחתיות, בפסי ייצור רבים.
קבוצת National Hybrid  הוקמה בשנת 1974 כמענה לצורך גובר בתעשיות הצבאיות לספק microcircuits אמין בעל ביצועים גבוהים.
כיום נרכשה החברה ע”י API Technologies Corp. ומציעה ללקוחות מגוון רחב של יכולת טכנולוגית ליישומים צבאיים אזרחיים, תעשייתיים ורפואיים.
הטכנולוגיה כיום מאפשרת לחברת NHI ליצור מערכות שידור/קליטה דואליות העומדות בסטנדרט 1553/1760 במארזים קטנים של 7mm PBGA, או במארזי SOIC  קרמים.
חברת NHi, כיום תחת המטרייה של קונצרן API Technologies Corp, מספקת פתרונות לרכיבי MIL-STD-1553.
אחד מהמוצרים המובילים שמשווקת כיום החברה הוא:
NHI-15506 Aries (Affordable Replacement Interface Engine Solution)
רכיב המשלב את מנוע הפרוטוקול התקן הסטנדרטי 1553 עם טרנסיבר, מעבד ניהול הזיכרון, ורכיב ה-RAM. הרכיב במארז של 72 פין PQFP. ובעל נצילות של
Power Dissipation 0.75w.
משפחת רכיבי Aries מספקת תחליפים נוחים וזולים העונים על כל דרישות התקנים המחמירים ביותר ומתאימים לחיבור מיידי ללא צורך בשינויי חומרה או תוכנה.
בנוסף לייצור ובניית רכיבי 1553, חברת NHi נותנת מענה לרכיבי Hybrid המותאמים על פי צרכים ודרישות לקוח – Customize, לצרכים צבאיים ותעשייתיים.
קונצרן API Technologies Corp הינה ייצרן וקבלן משנה למערכות אלקטרוניות, סאב-מערכות, RF ומערכות אבטחה לשוק הביטחוני, האוויוניקה , ולצורכי תעשייה. החברה באמצעות חברות הבת שלה, מתכננת, מפתחת ומייצרת, בהתאם לצורכי והגדרות לקוח, ועובדת מול מספר רב של חברות מובילות בשוק העולמי הביטחוני. החל מרכיבים דיסקרטיים למעגלים מיקרו microcircuits, עד למערכות שלמות. החל ממערכות יבשתיות ואוויריות לא מאוישות UAVs UGVs, למערכות כוונון.
החברה ממוקדת בטיפוח מהנדסים המאפשרים לפתח וליישם פתרונות חדשניים ומקוריים. עם נוכחות בפריסה עולמית מציעה החברה ללקוחותיה מרכזי תכנון וייצור במחירים תחרותיים. כמו גם פיתוח ושיווק של מערכות מתוחכמות אשר לשימוש במערכות הגנה, תקשורת, מעקב ועוד.
תחת מטריית חברת API ניתן למצוא חברות נוספות בתחום הרכיבים הפסיביים כגון FILTRAN  המספקת פתרונות מגנטיקה וטרנספורמציה (Magnetic and transformers)
קבוצת אלינה הנדסה נבחרה לייצג את חברת API בישראל, ופועלת מול חברות ביטחוניות ומול קבלני המשנה שלהן.

תגובות סגורות