03/08/11 בתוך שנה – סמסונג מזנקת לנתח שוק של 10% משוק המחשבים הניידים (IDC)

שנה בלבד מאז החל שיווקם, מגיע נתח השוק של המחשבים הניידים של סמסונג ל-10% והם מדורגים במקום החמישי במכירות המחשבים הניידים בישראל. זאת לפי נתונים מקדמיים ששוחררו מתוך דוח IDC, המנתח את מכירות שוק המחשבים הניידים בישראל ברבעון השני של 2011.

המחשבים הניידים של סמסונג השיגו ברבעון השני של 2011 נתח שוק דו ספרתי של 10%, בהשוואה לנתח של 8.7% ברבעון הראשון של 2011, ורשמו עלייה של 120% בהשוואה לרבעון השני של 2010, עם 12,346 יחידות ששווקו ע”י קבוצת חיון, הנציגה הרישמית של מחשבי סמסונג בישראל.

קבוצת חיון החלה לשווק את מחשבי סמסונג בסוף הרבעון הראשון של 2010. בתוך שנה הגיעה סמסונג לנתח שוק דו-ספרתי במכירות המחשבים, כאשר ברבעון השני של 2011 חלפה סמסונג על מותגים מוכרים הפעילים בישראל שנים רבות.

“נתוני הרבעון  השני מעידים כי סמסונג ממשיכה להוביל מגמה של צמיחה בהיקף המכירות והתברגות בצמרת המותגים הנמכרים בשוק המחשבים הניידים בישראל,” אמר ארמו דריהם, סמנכ”ל השיווק והמכירות של קבוצת חיון.

“הצלחנו לבסס את מחשבי סמסונג בקדמת הבמה בתוך פחות משנה. במקביל להרחבת היצע הדגמים החדשים אשר פותחו על ידי סמסונג ומוצעים לקהל הישראלי, נמשיך במהלכים אלו ואחרים לחיזוק הנוכחות של המחשבים הניידים של סמסונג בישראל”, אמר.

תגובות סגורות