03/08/11 לוקהיד מרטין בחרה בפתרונות הסימולציה של דאסו סיסטמס לתהליכי הייצור

 

דאסו סיסטמס, המובילה העולמית בפתרונות 3D (תלת ממד) ו-PLM (ניהול מחזור חיי מוצר), הודיעה כי לוקהיד מרטין (Lockheed Martin Space Systems) בחרה בפתרונות DELMIA של דאסו סיסטמס עבור סימולציות מוצרים ותהליכים בחברה.

פתרונות DELMIA הם גם רכיב תוכנה מרכזי של מעבדת CHIL –

Lockheed Martin Collaborative Human Immersive Lab, שנפתחה בסוף 2010. ה-CHIL הנה מעבדת טכנולוגיה מתקדמת למציאות מדומה וסימולציה. שמציעה הזדמנות חכמה יותר, זולה יותר ופחותת סיכונים בבניית מערכות חלל, כולל לוויינים, ספינות חלל מחקריות, כלי שיגור, ומערכות הגנה מטילים. המתקן מאפשר יצירה וירטואלית לפני היצירה הפיזית, לשיפור הזמינות של המוצרים השונים והתהליכים הנלווים.

תוך גיבוש תרבות של מצוינות תפעולית על ידי מינוף ה-CHIL, הצליחה לוקהיד מרטין לטייב מפעל חדש בקולורדו, ארה”ב, אשר ייצר את הדור הבא של טילים ממשלתיים של ארה”ב.

לוקהיד מרטין עושה שימוש בפתרונות ייצור דיגיטלי DELMIA לפיתוח, סימולציה ואופטימיזציה של תהליך הייצור, וחוסכת זמן ייצור יקר ערך על ידי אנליזה ואישור של תהליכי ייצור ומהלך בניית הלוויין בעולם וירטואלי, לפני הבנייה הפיזית.

“דרך ייצור וירטואלי ומחקרי ישימות משיגה לוקהיד מרטין חסכון משמעותי בזמן”, אמר גלעד פרידמן, מנכ”ל דאסו סיסטמס ישראל.

“על ידי מינוף פתרונות תוכנה בהקמת מפעל הלוויינים שלנו, הצלחנו למנף את המודלים של CAD (תב”מ- תכנון בעזרת מחשב) עם הסימולציות השונות לפיתוח פקודות עבודה לבניית הלוויין הבא”, אמר ג’ף סמית, מנהל פרויקטים מיוחדים בחברת מערכות החלל של לוקהיד מרטין. “יכולות הייצור הדיגיטלי שלנו לא רק מאפשרות לבצע סימולציה של המתקנים שלנו בקולורדו, אלא גם משמשות ברחבי מספר תוכניות אחרות לשיפור פרודוקטיביות, הפחתת עבודה חוזרת, ומניעת סיכונים בתוכנות.”

תגובות סגורות