חדשות היום

10/08/11 טקסס אינסטרומנטס מציגה את ספריית התכנון PowerLabTM

 

הספרייה כוללת מעל 300 תכנונים לייחוס של ניהול הספקים  מפשטים את תהליך התכנון ומקצרים את זמן התכנון

טקסס אינסטרומנטס הכריזה על ספריית PowerLab , הכוללת את האוסף המקיף ביותר הקיים בתעשייה של תכנונים לייחוס לניהול הספקים, אשר עברו בדיקה. הספרייה PowerLab מאפשרת לאנשי תכנון לבחור מבין יותר מ- 300 תכנונים לייחוס של ניהול הספקים, שמתאימים עבור טווח רחב של יישומים וטופולוגיות להמרת הספקים. בין הדוגמאות אפשר למצוא תכנונים של התקנים מבודדים ותכנונים של התקנים שאינם מבודדים עבור תאורה, תקשורת, מחשוב, מוצרי אלקטרוניקה לצריכה ועוד. כדי להוריד את התכנונים המעודכנים ביותר, בקר באתר בכתובת www.ti.com/powerlab-preu.

הספרייה PowerLab כוללת מנוע חיפוש אינטראקטיבי ורב עוצמה המיועד למהנדסי תכנון המחפשים פתרון מוכח ובדוק לדרישות ספק הכוח העומדות בפניהם. כלי זה, המשמש לחיפוש אינטראקטיבי, מאפשר למהנדסים לאתר תכנונים לפי יישום, טופולוגיה, סוג הכניסה, או לפי מתח הכניסה או מתח היציאה. פתרונות חדשים יתווספו למסד הנתונים של ספריית PowerLab בכל חודש.

“אנו בטקסס אינסטרומנטס מחויבים לספק ללקוחותינו את התמיכה הטכנית הטובה ביותר הקיימת בתעשייה”, אמר מסעוד בהשטי מנהל כלל עולמי לאסטרטגיות שיווק ויישומים בתחום העסקי לניהול הספקים, בטקסס אינטרומנטס. “כעת, בעזרת ספריית PowerLab לתכנון לייחוס – – יש למתכננים יכולת למנף בצורה מהירה ופשוטה את הניסיון רב השנים שיש לנו עם ספקי כוח ולהאיץ את תהליך הוצאת המוצרים שלהם אל השוק.”

קיצור מחזור התכנון על מנת להאיץ את זמן היציאה לשוק הוא אתגר רציני שניצב מול יצרני ציוד מקור. תכנונים אלו של טקסס אינסטרומנטס יאפשרו להאיץ את זמן היציאה לשוק בעזרת תכנונים משולבים רבים יותר, שעוזרים בקיצוץ עלויות ויוצרים תכנוני הספק לביצועים גבוהים יותר. כל התכנונים לייחוס שבמסד הנתונים נבדקים וכוללים לצורך תמיכה את התיעוד הטכני הבא: תרשימי מעגלים חשמליים, מערך הנחת רכיבים במעגל מודפס (PCB], רשימת חומרים [BOM], קובצי gerber וכלים אחרים לתמיכה בתכנון.

תגובות סגורות