30/08/11 תבור אלקטרוניקס גאה להכריז על הרחבת ושידרוג סדרת ה WX זוכת הפרס היוקרתי World’s Best in Test Award for 2011 Test & Measurement

סדרת  מכשירי ה- WaveXciter  עטורת הפרסים עכשיו טובה יותר מתמיד ומציעה יותר מכשירים, יותר פונקציונליות, ביצועים טובים יותר, איכות ספקטרלית טובה יותר, ומבחר גדול יותר של מגברי יציאה,  מה שהופך אותה, ללא ספק, למשפחת מחוללי האותות הטובה ביותר מסוגה בעולם 

תל חנן ישראל, אוגוסט 2011 – חברת תבור אלקטרוניקס הודיעה כי סדרת ה- WaveXciter  עטורת הפרסים שודרגה וכוללת דגמים חדשים ומשופרים. הדגמים החדשים כוללים את המודלים WX2181B ו- WX2182B בעלי ערוץ אחד או שניים בהתאמה, בעלי תדר דגימה של GS/ s2.3  ו14 ביט, וכן את המודלים WX1281B  ו-WX1282B  בעלי תדר דגימה של1.25GS/s  ,ו 14 ביט, עם ערוץ אחד או שניים בהתאמה, אשר לכולם נוסף נתיב יציאה של 4 וולט ל 50Ω.

הדגמים החדשים והמשופרים האלו פותחו על מנת לתת מענה טוב יותר לדרישות ה IQ של עולם התקשורת, אם על ידי הוספת אפשרויות אפנון רבות יותר, מצד אחד, ומתן אפשרות לכוונון עדין של הפאזה, ההגבר וה אופסט בין הערוצים, מאידך גיסא. כל זאת בשילוב רזולוציה וורטיקלית גדולה יותא ונקיון ספקטרלי (SFDR) הרבה יותר טוב, מציב את  הדגמים החדשים ממשפחת ה WX כמוצא IQ אידיאלי לכל מקור RF.

עבור יצירת פולסים ותבניות אות מסובכות, המכשירים החדשים צוידו בעורך פולסים ותבניות מובנה, ה PulseComposer™, המאפשר למשתמשים לייצר בקלות מגוון של פולסים/אותות מורכבים, בין אם פולס בודד, כפול או מושהה, פולסים עם זמני מעבר משתנים ורמות מתח משתנות,תכנות שרירותי של סיביות ו PAM(n), הכל בקצב נתונים של עד 2Gbit/s. הקצבים הגבוהים והיכולות הרבות הופכות את הסידרה לכלי המושלם ביותר עבור כל מהנדס, בין אם הוא עוסק בתקשורת מכ”ם, ננוטכנולוגיה, פרוטוקולי תקשורת מגוונים, תעשיית ה  LED, תקני QPHY ,FlexRay, בדיקות Ethernet או  כל יישום אחר.

רון גלזר, סמנכ”ל השיווק ופיתוח עיסקי  ציין: “בעוד שאנו גאים מאוד לקבל את פרס Best in Test 2010 לסדרת ה WX שלנו, החלטנו להוסיף עוד מספר שיפורים. הודות לשיפורים אלה סדרת ה WX מכסה כיום כמעט כל יישום אפשרי נדרש בשוק וממצבת את עצמה כסדרת מחוללי האותות המהירים הטובה ביותר בשוק כיום”

תגובות סגורות