30/08/11 סיוה תספק ל-Nufront הסינית מעבדי אותות דיגיטליים שישולבו במוצרי סלולר המיועדים לשווקים מתפתחים

(הרצליה, 30 באוגוסט 2011)  חברת סיוה (נאסד”ק: CEVA), המספקת טכנולוגיות מתקדמות לתכנון שבבים, הודיעה היום כי תספק לחברת השבבים הסינית Nufront מעבדי אותות דיגיטליים שישולבו בשבבי סלולר המיועדים לשווקים מתפתחים.   

Nufront מפתחת שבבים למוצרי סלולר ועיבוד תמונות דיגיטלי. החברה הוקמה ב-2004 על-ידי מהנדסים סינים שחזרו מעמק הסיליקון, ונחשבת לאחת המבטיחות והמתקדמות בשוק הסיני. באמצעות טכנולוגיית עיבוד האותות של סיוה, יכולה Nufront לפתח שבבי סלולר בעלי צריכת הספק נמוכה במיוחד תוך הפחתת עלויות וזמני הפיתוח.

התעשייה עוברת לסיוה

“תעשיית הסלולר העולמית ממשיכה לעבור לטכנולוגיות עיבוד האותות של סיוה, ולכן היתה זו בחירה טבעית עבורנו לרכוש ממנה רישיון תכנון עבור שבבי הסלולר שלנו”, אמר סמנכ”ל השיווק של Nufront, רוק יאנג. “בנוסף, סביבת פיתוח התוכנה והאפשרויות שמציע המעבד של סיוה הן ללא תחרות בתעשייה, ומחזקות עוד יותר את מחויבותנו לעבודה משותפת”.

מעבדי האותות הדיגיטליים של סיוה משולבים ברבות מחברות השבבים המובילות, ומאפשרים את צריכת ההספק הטובה ביותר, לצד מקסום הביצועים והיעילות הכלכלית בפיתוח שבבי סלולר. בין לקוחות סיוה ניתן למנות את ברודקום, אינטל, מיינדספיד, סמסונג, Spreadtrum, ST אריקסון, VIA טלקום, Xincomm וכעת Nufront. עד כה, חתמה סיוה על יותר מ-35 הסכמי תכנון עם חברות שבבים ומותגי סלולר, בהם יותר מ-15 הסכמים עבור תקן LTE של הדור הרביעי, המיועדים למגוון רחב של מכשירים, תשתיות ויישומי סלולר בפס רחב. עד היום, סופקו יותר מ-1.5 מיליארד שבבי סלולר המבוססים על טכנולוגיות של סיוה.  

הזדמנות לשחקנים חדשים

סנכ”ל השיווק של סיוה, ערן ברימן, אמר: “קצב הצמיחה הגבוה והכמויות הגדולות המאפיינים את שווקי התקשורת בכלכלות מתפתחות כמו סין והודו, מציגים הזדמנות עצומה לספקי שבבי סלולר. שחקנים חדשים כמו Nufront ממוצבים היטב לפנות לשווקים אלה באמצעות יחסיהם הישירים עם יצרנים מקומיים וחברות המפתחות מכשירי סלולר ייעודיים וסמרטפונים. אנו מרוצים מהעבודה המשותפת עם Nufront הצפויה ליהנות מהזדמנות זו ולהצטרף לשורות לקוחותינו”.  

תגובות סגורות